Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Rollespillsnakk på youtube

5 posters

Go down

Rollespillsnakk på youtube Empty Re: Rollespillsnakk på youtube

Poste  Bernt 15/6/2011, 22:35

like det han fyrn sir, e vettig det der...

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Rollespillsnakk på youtube Empty Re: Rollespillsnakk på youtube

Poste  Bernt 15/6/2011, 22:59

Viktig å huske at det ikke e DM vs Players...

Det va nokka vi gjorde rett etter at eg fløtta hit, vi gikk gjennom kveldn etter kvært session. Da fikk vi sagt til DMen ka som va bra, ka man skulle sett mer av osv. Vi burde fortsette med det framover.

Det med 1 on 1 med en DM ville eg gjerne sett, det hadde sikkert hjupe karakter bygginga i riktig retning. E nokka å tenke på for den som blir DM nestegang... (hint, hint en av dokker(ikke Andreas som fortjene å være player en stund framover))

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Rollespillsnakk på youtube Empty Re: Rollespillsnakk på youtube

Poste  Savras 16/6/2011, 22:23

Interessante videoa, mye sant der.

Va slitsomt å høre på siste filmen, va så mye stopping og nøling. Å være DM synes iaf eg er ganske artig til tider, men halve jobben ligg no hos spilleran. Jo mer initiativrik dem er jo bedre, og tilbakemelding er ganske viktig, for ellers er det vanskelig å vite om man gjorde det bra eller kanskje det va nokka som va savna(?).

DM vs players er alltids artig noen gang, men man vet jo kem som vinn Wink

Har aldri tenkt på det med å spille med en spiller før man starte første session. Er egentlig en god ide, men kreve litt forarbeid kan eg tenke meg.
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Rollespillsnakk på youtube Empty Re: Rollespillsnakk på youtube

Poste  Nexus 16/6/2011, 22:26

Viktigste e å ha nokka å starte spillet med, samt ha nokka lengere agenda på karakteran (Ikke så enkelt for karaktera på level 1 bestandig.) Slik at man ikke tilbringe hele sessionet med å drikke sprit på nærmeste vertshus.. Blir fort å tendensere til det når folk ikke har nokka å fornuftig å ta seg til. (Enten det eller å prestere nokka kvalme i byen.)
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Rollespillsnakk på youtube Empty Thanks

Poste  Roba-Fett 21/6/2011, 10:40

Thanks Geir Ivar for posting this up. I wish more people like you spread the word and got the YouTube roleplay gaming community expanded to places it wouldn't normally be seen.

I am English so I am afraid I cannot speak in your language here but I wanted to just say thanks for watching my videos (i'm the guy in the videos).

I thought I should add that I have just put up a new video - https://www.youtube.com/watch?v=j1pWF9-CnJk&feature=mfu_in_order&list=UL
"That's Bad Roleplay". Hope you enjoy.

Take care

All the best!

RJF

Roba-Fett
Peasant

Antall Innlegg : 1
Join date : 21.06.2011

Til Toppen Go down

Rollespillsnakk på youtube Empty Re: Rollespillsnakk på youtube

Poste  Da Git 21/6/2011, 15:46

Hello! Nice of you to stop by. Smile

We'll keep watching.
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Rollespillsnakk på youtube Empty Re: Rollespillsnakk på youtube

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet