Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Game?

4 posters

Go down

Game? Empty Game?

Poste  Mats-Arthur 4/4/2012, 10:28

Har lyst å game enda engang før påska går over t hverdag. Regne med påskehelga e ganske opptatt for de fleste, men foreslår nu gaming på manndagen dersom folk e ledig. Enten EDH eller draft/sealed (future sight/10 ed/something) dersom det blir nok folk. Hos meg tvile eg for at vi kan sitte, men dersom ingen andre har plass e det jo alltids en mulighet for meg å feie godt og vell over kjerringa så vi får lov å sitte der på kontoret og styre Wink

Mats-Arthur
Musician

Antall Innlegg : 85
Join date : 12.02.2012

Til Toppen Go down

Game? Empty Re: Game?

Poste  Nexus 4/4/2012, 14:45

e warhammer turnering på dagen på mandagen (planlagt ferdig med selve spillinga 1800-1900ish + litt opprydning.)
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Game? Empty Re: Game?

Poste  Nexus 4/4/2012, 14:46

Mats-Arthur skrev:Hos meg tvile eg for at vi kan sitte, men dersom ingen andre har plass e det jo alltids en mulighet for meg å feie godt og vell over kjerringa så vi får lov å sitte der på kontoret og styre Wink

uhm.. har ho kontor ..der?
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Game? Empty Re: Game?

Poste  Savras 4/4/2012, 15:51

Tvile på at eg orke både magic og en masse warhammer på samme dag, så vi kan vel alltids finne en anna dag som passe?

Stort sett alle dagan passe bortsett fra 1. påskedag, iaf for min del. Har f.eks hele uka ledig, så er bare å ta kontakt.
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Game? Empty Re: Game?

Poste  Bernt 5/4/2012, 16:12

Vi kan sikkert ta det en dag plutselig, e bare litt tafatt i dag, aktiv uke så treng en dag med ro og stillhet.

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Game? Empty Re: Game?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet