Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hei og hallo!

2 posters

Go down

Hei og hallo! Empty Hei og hallo!

Poste  Kurt Henrik 1/7/2012, 19:37

Hei!

Tenkte jeg skulle si noen ord om hvem jeg er.

Navnet er, som dere ser av bruker navnet, Kurt Henrik. Jeg har klart å passere 37 år, gift, har to små og bor i Tromsø. Til daglig driver jeg på med en master i historie ved UiT, og er dermed en del av Imladris miljøet. Jeg har en fortid i forsvaret og har dermed en fot innenfor Team Anarchy miljøet også.

Har drevet på med miniatyrspill siden 2001. Innledningsvis var det LotR som fikk meg inn, men etter hvert driftet jeg over til 40K (2002), så WFB (også i 2002), deretter FoW (2009) og nå nylig WM/H (2011). For øyeblikket er det kun WFB og WM/H jeg spiller. Får se om jeg børster støvet av noe 40K nå når det er kommet ny ed.
For WFB har jeg vær innom Warriors of Chaos (eller Hordes of Chaos som det het da) Beast (of Caos ikke …men), Skaven, Dark Elves og Wood Elves. Hærene som jeg har spillbar for 8th ed er DE, SK og WE.

Tenkte jeg skulle bli medlem her for å snike på listene deres før eventuell deltagelse på TSS… neida! Jeg syns det er viktig å opprette forbindelse med andre som har samme interesse som meg og er i nærområdet (samme fylke i alle fall). I tillegg snakket OK om at han ikke hadde internett under sin sommer opptreden oppe i Finnmark, så jeg tenkte jeg skulle se om det var noe dere lurte på ifm TSS (nå ser jeg at han har funnet et åpent nettverk eller noe…).

Det var vel sånn ca det jeg hadde på hjertet.

KH

Ps: For de av dere som er innom 2d6 så er jeg "draco" (og på en del andre forum også)
Kurt Henrik
Kurt Henrik
Warrior

Antall Innlegg : 38
Join date : 01.07.2012

Til Toppen Go down

Hei og hallo! Empty Re: Hei og hallo!

Poste  Da Git 1/7/2012, 19:50

Hei!

Velkommen innom. Smile

Vi er en gjeng med spillere som stort sett er fra noen-og-tjue til noen-og-tredve år gamle, og flere har sånne små tidkrevende avkom, så du passer fint inn her.

Flere av oss er veldig motiverte til å delta på turneringa i Tromsø, så dere kan vente påmeldinger i løpet av sommeren.

Jeg selv er admin/eier av forumet, som vi i utgangspunkt bruker for spille- og vennegruppa vår her omkring. Om vi klarer å utvide miniatyrspillmiljøet her kan dette endre seg litt. Smile Jeg selv er litt over 27 og et halvt år, og spiller mest Orcs & Goblins og Wood Elves, men holder på å bygge opp en Skaven hær også.
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet