Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

+2
Bernt
Daniel
6 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Daniel 9/8/2012, 13:38

Kong Kim den Grusomste skrev:Ka du syns sjøl? Kor heftig vil du at malejobben din ska bli? Æ blir ikke ferdig pga før nøye/utrent maleteknikk så det går tregt. Æ trur tabeltop på heile hæren e mer en godt nok og så heller male nøyere når man har tid. Bare min 2cents

E egentlig litt fornøyd med modellen, så skal eksperimentere litt videre på de andre Ogran som ikke e malt, for å se om eg finn nokka som blir en "endelig" oppskrift. Han skille seg litt mer ut enn de ferdigmalte. Men om eg finn ut det bare blir teit så e det ikke verre enn å sette han i en bakre rekke, kor han ikke synes like godt.

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Bernt 16/8/2012, 21:17

Synes også som geir at den brun base fargen e i mørkeste laget, kan sikkert reddes inn på den figurn der, men på neste figur bland brunfargen ut med hudfarge så det blir lettere å fade fargan. skyggan som etter kvert skal inn i sprekkan osv kommer med devlan uansett.

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Nexus 17/8/2012, 08:35

Bernt-Ivar skrev:Synes også som geir at den brun base fargen e i mørkeste laget, kan sikkert reddes inn på den figurn der, men på neste figur bland brunfargen ut med hudfarge så det blir lettere å fade fargan. skyggan som etter kvert skal inn i sprekkan osv kommer med devlan uansett.

Ville ikke brukt devlan på hudfargen til de der. Dem e så stor at du får store skilla der devlan e malt og ikke malt. Funke bra på små modella, men ikke på sånne der. "Feil" i hudfargen synes ekstremt godt. (Har testa.)

Da e det mye bedre å layere opp hudfargen på dem. Tar litt mer tid, men blir ett mye bedre resultat.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Bernt 17/8/2012, 13:57

Har ikke erfaring med å male så store modella så vil si meg enig med kenneth layering mellom de forskjellige fargan som brukes e veien å gå.

Va ikke klar over det med devlan på de store modellan.

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Bernt 30/8/2012, 20:04

http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=18&t=10002 4k e ikke ille... vil si at det e billig.......

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Savras 30/8/2012, 21:50

gunstig pris, men for da være måte på kor mye prosjekt man ska ha ligganes å tynge Orc Tongue
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Bernt 30/8/2012, 23:36

Jepp e veldig fin pris på det der, men må si meg enig, e begrensa kor mange prosjekt man kan ha ligganes.

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Daniel 16/9/2012, 13:10

Ok, ekstremt lenge sia eg har vært på forumet no, og enda lengre sia eg har malt nokka. Må få fiksa det. Skal male en ogre eller tre i dag å teste ut en anna fargekombo på hudfargen. Har malt en ogre med litt anna kombo enn den første eg posta, men kom meg aldri så langt at eg fikk lagt ut bilde av den Embarassed

Og med den farta eg har på å bli ferdig med ting så treng eg virkelig ikke flere prosjekta. (men har en pakke fra maelstrom i posten...)

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Kordan unngår man å kjøpe nye hæra? - Page 2 Empty Re: Kordan unngår man å kjøpe nye hæra?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet