Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Enkelte som virkelig ikke like GW...

2 posters

Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Daniel 23/12/2012, 22:45

Har hatt det hysterisk festlig med å lese den her: http://1d4chan.org/wiki/Games_Workshop
Kom over den "wiki'an" der igår, og ser bare for meg Emperor palpatine som kviskre i øret på skribenten(let the hatred flow through you). Den artikkeln og alt som omhandle codex'a e gjennomsyda av intenst hat.
Og må inrømme eg faktisk gikk inn på mantic sine sie igår og skumma igjennom reglan for å se kor mye forskjell det va, holy crap, kunne jo ha lært dem supraeasy, ikke som big bible of terror (warhammer regelbøkern, dem e intimidating som pokker).
Men det dummeste med å gå inn på mantic sia va jo å se prisforskjellen. Om eg kunne kjøpt GW dverga for den prisen mantic tar for sine så ville eg jo aldri trengt å kjøpe ting mer enn noen få ganga, så hadde man alt.
Dog den elven drakon saken va fugly som bare det.

følte bare for å dele den der artikkeln iallefall, eg syntes den va hysterisk.
NB: sia e et offshoot fra 4chan sitt/TG (traditional games) forum, så e ufint språkbruk igjennom, og om man åpne feil artikkel e det godt mulig å få nsfw bilda i fleisen. Be Warned.


Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Re: Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Nexus 24/12/2012, 02:04

Eneste eg har imot mantic sine modella, e at eg syns dem strengt talt ser styggere ut. (med unntak av skjelletan, e ikke rare forbedringspotensiale i de beinan.)

jah, og ghoulan demmes blir utmerkede zombies.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Re: Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Daniel 24/12/2012, 23:35

Ja, dvergan demmes ser ikke like bra ut overall som GW sine, men kan hende eg kjøpe en unit med ett eller anna sometime bare for å se, når dem koste så lite som dem gjør e det ikke store tapet. Og vurderte å å tak i enten hero eller artilleri fra den sci-fi settinga demmes, dvergan e jo basically demmes space marines(awesomesauce), og ser for eg at artilleri kan konverteres til 40K orkestuffs, og at en hero kan være en ultrabling dwarf thane, runesmith eller whatnot.

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Re: Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Nexus 25/12/2012, 00:32

Syns kanonan demmes virka veldig små i løpan eneste. (Men det kan jo fikses med litt modding.)
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Re: Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Daniel 25/12/2012, 01:31

ja, kanonan til de mantic dvergan e ganske pinglat med tanke på utseendet, men tenkte vel mer den kanonen som scifi dvergan har til feks 40k orkan mine. Eventuelt sett på den mortarlaunchern til abyssal (chaos) dwarfs, dog den ser litt snål ut den og. Sku man brukt en sånn en måtte man ihvertfall endra kraftig på utseendet.
Men må inrømmme eg e litt spent på kordan demmes Ogres kommer til å se ut. har sett noen bilda av en mulig sculpt, og som resten av serien så e det jo "feil" proporsjon til warhammer fantasy, men kan hende noen av modellan kan brukes til nokka fancy. Men når eg tenke meg om så ligna Ogre modellen mer på en ork, så går vel nepp det heller Crying or Very sad (I wants to save mah moneys!)

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Re: Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Nexus 26/12/2012, 12:02

Så kjøpe en ogre mantic hær og bruke dem som warhammer orcs?Razz
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Re: Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Daniel 26/12/2012, 18:56

Bahah, ja, om eg treng flere prosjekta som aldri blir ferdig e jo det en strålanes ide. Men dem måtte jo få sin egen story da, sia dem ser såpass annerledes ut. Boleorker, eller kanskje alle datt i gryta til miraculix som liten?
Men ville vært kult å troppe opp med en hær bestående kun av mantic modella i en warhammer turnering, for å se folk korse arman og hisse og kalle meg hedning Laughing


Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Re: Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Nexus 27/12/2012, 01:04

Chaos warp tainted orcs. Problem solved.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Enkelte som virkelig ikke like GW... Empty Re: Enkelte som virkelig ikke like GW...

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet