Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.

3 posters

Go down

Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.  Empty Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.

Poste  Daniel 12/2/2013, 19:24

Yessda, daniel har skaffa seg Grudgethrower! kosta bare 41 penga, og va kjempelett å montere, å va tilgomed ferdig malt.

Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.  12022013390

Den flotte saken her kommer ifra et Tom og Jerry blad...
Greit nok den e alt for stor til å kunne brukes proper, men kan være en grei erstatter til eg får laga meg en egen, eller når dvergan en vakker dag får ny bok og kanskje den offisielle modellen blir litt billiger.

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.  Empty Re: Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.

Poste  Da Git 12/2/2013, 20:47

Awesome! Ikke nokka verre enn min heimelagde Warp Lightning Cannon. Størrelsen ser ikke så ille ut, egentlig. Sånne plastdingsa kan lett forbedres med litt papp, plast, greenstuff e.l. Godtar den som semi-permanent proxy uten problem.
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.  Empty Re: Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.

Poste  Kong Kim den Grusomste 13/2/2013, 11:33

Like
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.  Empty Re: Nyeste tilskuddet til dvergehæren min.

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet