Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Bestille ting fra det store interwebs?

5 posters

Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Daniel 30/9/2013, 07:14

Eg og Kim har prata om å bestille en litt større shipment med goodies den kommende mnd. Vi tenke å gå over tullegrensa med en gang, og at det blir litt billiger sia vi dele opp tollgebyran og frakta.
Jim har snakka om å være med, og muligens Kenneth?

E det noen flere som vil hive seg med? og om det e noen av dokker som vil være med å bestille, kor vil folk bestille fra, og katti passe det best for folk?

Eg for min del e mest ute etter warmachine/hordes stuff og kanskje nokka til Orkan eller Chaosmarinan i 40K, og bestille vel mest fra ymse ebaysjappe for tia, men anna enn det ser det ut som om miniaturemarket.com har mye greie prisa.
Kim, kor du vil hente ting fra?

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Nexus 30/9/2013, 16:29

For min del passe det best en gang etter den 10. (lønningsdag) neste måned. Lommeboka tok fyr da folk sko ha betaling for 2x feria på en måned Orc Tongue
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Daniel 1/10/2013, 07:08

Har lønningsdato 12, så får også pengan inn før samme helga som du. Har du nokka preferansa på kor du vil bestille fra?

Og om det passe for resten av gjenget kan man jo slenge inn en bestilling til den helga, så kanskje man har tingan til slutten av mnd?

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Nexus 1/10/2013, 08:42

Har ikke nokka spesielle preferansa for bestillings-side for øyeblikket, har stort sett brukt han ebay de gangan eg har bestilt nokka i det siste Orc Tongue
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Da Git 1/10/2013, 12:55

Eg svidde av MYE den her mnd, så eg skal ikke ha nokka. Smile
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Kong Kim den Grusomste 1/10/2013, 13:37

Da Git skrev:Eg svidde av MYE den her mnd, så eg skal ikke ha nokka. Smile
on the first day?! damn you! hehe neida..
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Da Git 1/10/2013, 13:45

Den her lønns-måneden. Funke på samme måte som skoleår osv. Smile
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Savras 1/10/2013, 14:05

Har service på bilen den her måneden, regne med det blir å koste...
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Da Git 1/10/2013, 17:52

Ja, og når man får gigasvære prosjekta i bursdagsgave, mens man enda ikke e ferdig med det man fikk for to år sida...
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Savras 1/10/2013, 21:19

Kjenne til den der laggen i prosjektan, går veldig sakte å få ferdigstilt ting på den her fronten og Orc Tongue
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Daniel 9/10/2013, 09:08

Kjenne eg begynne å bli gira på bestilling no:D 
@Kim: har du forslag til bestillingsside så kom med dem, så kan vi kanskje få ordna det her i løpet av helga, så kan ting forhåpentligvis shippes i starten av neste uke?


  • Miniaturemarket.com (har ikke brukt sia sjøl enda, men like utvalget og prisan)

  • lotusvault.com (har ikke brukt nettsia demmes, men Kim har vel bestil fra dem innimellom)


Thetrolltrader.com (brukt neon få ganga, ganske ok, men ikke det helt store utvalget)

spikeybit.com (aldri brukt, men ser ut som greit utvalg og ok prisa?)


Sist endret av Daniel den 9/10/2013, 09:11, endret 1 gang (Reason for editing : added stuff)

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Da Git 13/10/2013, 13:02

For dem som trengte magnetbasa og metall-trays.

http://www.shogunminiatures.com/
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Daniel 14/10/2013, 07:00

Thanks, ser ut som om det der e verdt å sjekke ut.

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Bestille ting fra det store interwebs? Empty Re: Bestille ting fra det store interwebs?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet