Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Asween.

3 posters

Go down

Asween. Empty Asween.

Poste  Bernt 4/4/2011, 18:46

Asween. IMG_4334

Bynnelsn på Asween.

Asween. IMG_4340

Litt flere farga.

Asween. IMG_4351

Før matte varnish.

Asween. IMG_4368

Det ferdige resultatet.

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Asween. Empty Re: Asween.

Poste  Da Git 4/4/2011, 19:50

Mmm... pizzasaus!

Ikke så verst, men har du bare malt ett lag før du har døppa modellen i lakk? Og bruke du wash? Et lag devlan mud ville gjort det enda bedre trur eg.
Litt drybrusha highlight i bleached bone f.eks. ville gjort håret enda bedre. Men øyan blei veldig bra. Kul modell også. Smile
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Asween. Empty Re: Asween.

Poste  Savras 4/4/2011, 21:56

Resultatet blei veldig bra, men tok meg friheta til å fjerne overflødige [img]-tags Orc Tongue
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Asween. Empty Re: Asween.

Poste  Bernt 5/4/2011, 22:27

hmmm kanskje litt dry bleached bone vil gjøre seg bra på håret, skal teste det, har ikke døppa ho i lakk, har latt ho få et lag med matt varnish og har brukt devlan, men må vel gjøre det igjenn etter litt bleached bone på håret.. :-)

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Asween. Empty Re: Asween.

Poste  Da Git 6/4/2011, 06:29

Ok. Må se figuren live. Kamera har en tendens til å forsterke både skygga og lys iblant.
Har du tenkt på å prøve devlan mud på håret, og SÅ highlighte? (Eg veit ikke om det vil bli bra, bare slo meg som en mulighet)

Btw: eg burde poste mitt oppsett for fotografering. Det e ikke optimalt (enda), men bedre enn frihånd og lite belysning. Skal se ka eg får gjort i ettermiddag. Lettere å kritisere modella når man e sikker på om det e modellen, og ikke bildet av den som e problemet. Orc Tongue
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Asween. Empty Re: Asween.

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet