Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

4 posters

Side 1 av 2 1, 2  Next

Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Da Git 24/4/2011, 19:51

Tenkte å sette folk i gang med å gjøre klar til turnering i sommer (en gang i juli). cheers

Foreløpige idea til regla/gjennomføring:

- 1000 poeng.
- Vi spille 3 runder, mot tilfeldig trukne motstandera. (kanskje 4 om man får tid.)
- Vi følge vanlige bokregla for oppsett av liste og avgjørelse av seier eller uavgjort.
- Vi har to premia (eg kan sponse en av dem): Beste spiller og Best utseende hær. king
- Ikke lov med proxy-modella (modella som forestille nokka anna enn det dem e). Still heller umalte modella. Smile

Kom gjerne med synspunkta, idea og forslag.

Eg foreslår at dokker finn litt tid, og sette opp ei eller fleire 1000 poengs liste. Da har dokker et nedskrevve mål om ka dokker skal male klart til juli. Wink
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Da Git 21/6/2011, 16:05

Juli begynne å nærme seg. Når har folket tid? Får dokker limt opp figura nok til 1000 poeng?
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 23/6/2011, 23:52

Tar ikke ferie før ca. 25. juli, men om folk e villig til å bruke helgen, så kan vi sikkert finne en fredagkveld/lørdag/søndag til å utføre turneringa på.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Savras 24/6/2011, 09:47

Har ikke ferie før neste år eg. Sad
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Bernt 25/6/2011, 02:10

la oss se ka som skjer, eg e helst med i helgen...

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 25/6/2011, 11:03

om noen kan finne ut katti jørn har ferie (kremt, geir plx:)) så e det litt lettere å komme med forslag om datoa ihvertfall. Om vi skal ta det i juli, så e det ikke så mye tid å gå på. (samt, eg e ikke tilgjengelig 28. juli og ut måneden.)
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 5/7/2011, 19:40

Datoforslag: 10. August.

Eg har ferie, og det er en søndag, så folk skulle ikke være alt for oppbundet i ting. Samt, god tid til å få bestilt inn premian og malt opp det som måtte være nødvendig å male opp. Noen innvendinge?
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Bernt 5/7/2011, 21:54

sett dato så får dem det passe for hive seg med... stort sett passe det for meg, treng da å få malt opp ting men tia strekk ikke til...

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 5/7/2011, 22:05

10. august e enda 5 uke til, så man skal alltids klare å få pressa inn nokka male kvelda før det. Så det skulle ikke være ett alt for stort problem. Det e tilogmed så langt fram i tid at andreas kanskje kan hive seg med.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Da Git 6/7/2011, 09:51

Brodern e ikke med da. Eg e ikke 100% sikker sjøl. Har ikke planlagt august enda.
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 6/7/2011, 14:53

Geir Ivar skrev:Har ikke planlagt august enda.

E ikke det en bra ting da? Betyr jo at dagen e ledig.

Syns vi skal ta den datoen, for vi kan ikke ta hensyn til alle, da kommer vi ikke i gang før til jul pga manglanes opplysninge om nårtid det passe for folk å spille. Låse dato, så får heller dem som kan/vil komme, komme da.

Blir vi 6 så e det knaill, blir vi 5 så e det flott, blir vi 4 så kan vi kjøre turnering da og, og e vi bare 3 eller 2, så kan vi peise på med en liten scenario-campaign, der vinnern får premie Smile
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Savras 7/7/2011, 17:34

Og blir vi bare en så kan man alltids spille kabal! Iaf så er det greit å fastsette en dato, 10. august er greit nok for min del ca. 5 uke til og man sku være mer eller mindre uavhengig av krykken da meine eg.
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 15/7/2011, 15:53

Liten rettelse, tanken va7. eller 14. august, har sett på feil måned på kalendern Orc Tongue (Da skulle det ihvertfall ikke være problem for noen å være med. For DET e en søndag.)
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 15/7/2011, 15:55

Såfremt ikke jim kan ta seg fri den 10., da peise vi bare på da Orc Tongue
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Savras 15/7/2011, 15:56

Ta den 7. da kanskje, så ikke folk får hetta, sida den 14. er så nært "slutten" av ferien.
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 15/7/2011, 17:19

Ett fett for meg, så lenge det ikke e helga eg er i irland.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Savras 16/7/2011, 11:02

Sida ingen andre kommentere her så antar eg at det blir den 7. august da.
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 16/7/2011, 15:35

Ingen veto avlagt etter over 24 tima, så da e den good. Folk har 22 daga på seg fra i dag av til å finne ut ka som skal stilles.

Neste punkt på programmet: Kor skal vi spille? Har vi muligheta til å låne lokala noen plass?

Treng vel antageligvis 4 sett med bord, 3 til spilling og ett til oppbevaring av stuff. Så tenke djupvik skole e en mulighet, vet ikke med storslett?
Sia andreas enda ikke har fått loftsplassen helt klar, så tippe eg den ikke e ett alternativ riktig enda.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Bernt 16/7/2011, 16:54

Eg e ikke sikker angående storslett skole, vi må nestn se litt på det, kan finne ut av det i løpet av neste uke i alle fall, men 7ende høres vel greit ut bare det at havnesfestivaln e fra 4-7 blir man å stikke dit e man sikkert pære den 7ende... eller ka dokker trur?

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Da Git 16/7/2011, 23:02

Eg e på treningsleir til fredag 5. Så 7. skal passe bra, men hvis man no bestemme seg for Havnnes så kan det bli vanskelig. Men man kan jo også bestemme seg for å ikke fære til Havnnes no allerede, hvis man vil ha hodet klart på søndagen. E neppe sååå mye som skjer der.

Edit:
Hmm... Boknakaran og Odd Nordstoga... Kunne faktisk vært artig. Razz

Men eg anbefale dokker å tenke seriøst på fredagen. DDE e veldig bra live.
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Bernt 17/7/2011, 00:27

vi snakka om det i kveld og kom fram til at det som e verd å høre på e ferdig på lørdagen så vi e sikkert i form søndag... Very Happy

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 17/7/2011, 00:34

Såvidt eg har sett av havnnes festivalen, så e alt som e av interesse å høre på, på torsdag/fredag.. lørdagen e stort sett bare gamlingdans..
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Nexus 6/8/2011, 17:20

Fyre i gang i morra klokka 11 på storslett skole. Tidlig nok til at vi får gjort oss ferdig til foruftig tid, og seint nok til at man ikke treng å stresse.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Savras 8/8/2011, 19:27

Det var en vellyket dag på ungdomsskolen. No må vi bare finne ut katti vi ska gjøre det samme igjen? 20. november er den nest siste søndagen før desember, så julerushet er ikke enda starta da, det er mitt forslag. Dvs ca 3 måneda fra i dag.
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Bernt 8/8/2011, 19:34

Det høres greit ut for meg, så lenge det ikke e i forbindelse med en av tromsøturan mine(lørergreiern) finn det ut etter kvert...

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd - Empty Re: Sommerturnering! - Idémyldre og kickstart tråd -

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 1 av 2 1, 2  Next

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet