Blir det magic på fredag eller?
4 posters
Side 1 av 1
Blir det magic på fredag eller?
Skal vi ta magic på fredags kveldn?(om det enda finnes boosters)
Og om det ikke e boosters tilgjengelig vil eg gjerne teste en runde WH har mekka ny liste som eg treng å prøve.
Og om det ikke e boosters tilgjengelig vil eg gjerne teste en runde WH har mekka ny liste som eg treng å prøve.
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Re: Blir det magic på fredag eller?
Alt av boosters blei brukt opp på søndagen. utover det så tar eg gjerne warhammer. Miste jo ei uke turneringsforberedelsa pga HVtullball..
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
BANJODUELL!
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Har du nok banjoa?
Nexus- Noble
da vise det seg altså at vi ikke egeltlig treng banjoa, alt vi treng e musikk å spille banjo til... bra insjativ geir å ordne banjo til alle :-)
btw fredag vil eg gjerne spille mot O&G så kan kenneth spille mot andreas, eller e det store protesta mot det? eg når nok bare 1 slag må opp utkvilt på lørdag.
og kan nok ikke starte før åtte, men dokker skal bare spille før det, trekk jim med? :-)
btw fredag vil eg gjerne spille mot O&G så kan kenneth spille mot andreas, eller e det store protesta mot det? eg når nok bare 1 slag må opp utkvilt på lørdag.
og kan nok ikke starte før åtte, men dokker skal bare spille før det, trekk jim med? :-)
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
air banjo, og banjo e to forskjellige ting. va utfordra til banjoduell, så air-banjo utgår.
Nexus- Noble
har ikke mulighet til å møte før tidligst en gang etter klokka 1600 uansett kor vi spille
Nexus- Noble
Similar topics
» Nye greier fra GW nu blir det jul i stua!!
» Katti blir det draft Og edh igjen?
» Fredag 18.Mai
» Male på fredag?
» Fredag 14. September
» Katti blir det draft Og edh igjen?
» Fredag 18.Mai
» Male på fredag?
» Fredag 14. September
Side 1 av 1