Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

+2
Da Git
Kong Kim den Grusomste
6 posters

Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Kong Kim den Grusomste 28/2/2012, 11:54

16% rabatt fram til mars og fri frakt
Your voucher code is: DARK-NIGHT-BLUES

www.maelstromgames.co.uk
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Da Git 28/2/2012, 15:41

Vurdere å bestille noen rotte, men bør kanskje gjøre nokka med dem eg allerede har først. Razz
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Kong Kim den Grusomste 28/2/2012, 16:05

Geir Ivar skrev:Vurdere å bestille noen rotte, men bør kanskje gjøre nokka med dem eg allerede har først. Razz

Neida, kjør på Wink
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Savras 28/2/2012, 16:08

Penga spart er penga brukt på anna tøv.
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Bernt 28/2/2012, 16:55

eg har sagt det før, men den her gangen meine eg det.. eg skal ikke kjøpe nokka nytt før eg har kommet bedre i gang med det eg allerede har :-)

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Nexus 28/2/2012, 17:22

ah nice, har venta på neste maelstrom rabatt runde. har endel ting på lista som eg planlegg å bestille Orc Tongue
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Kong Kim den Grusomste 28/2/2012, 18:08

5 mars e siste frist på denna rabatten... Så mye en sku ha hatt, drit at tollgrensa ikke bli økt te tusen spenn... afro
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Savras 28/2/2012, 18:14

Bare dele opp ordra sida det er gratis frakt.

Men trur ikke eg ska kjøpe nokka nytt, selv om det er mye eg har løst på... Treng enda masse special troppa.
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Da Git 28/2/2012, 19:38

Ikke så greit å dele opp når det man skulle hatt e over 200 kr uansett kor lavt pundet e...
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Kong Kim den Grusomste 28/2/2012, 20:29

En pegasus og vaheljo(?) maling på tur cheers
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Nexus 28/2/2012, 21:58

må vente til lønna tikke inn i morra før eg bestille, orke ikke overføre cash til brukskontoen :s
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Savras 29/2/2012, 02:29

Så mye en sku ha hatt, drit at tollgrensa ikke bli økt te tusen spenn...

Trur det må væpna revulosjon til for at staten ska heve tollgrensa... Men det hadde ikke gjort nokka om den steg noen krone over 200 ihvertfall.. Er kjipt å måtte betale +25% +forenkla tollgebyr for nokka småsaker som tilfeldigvis kosta 210,-
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Jim 29/2/2012, 07:08

Et lite tips. spør dem om du kan kjøpe noe som er ikke er på lager får så å få den money back tingen. Det som skjer da e at summen som blir trekt ifra regnes som rabbat. Ergo den rabbaterte summen blir det tollvesenet får se. og du har spart toll på noe som kanskje kostet 250+++

uansett så tape ikke dem noe på det.
Jim
Jim
Boss

Antall Innlegg : 276
Join date : 12.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Nexus 29/2/2012, 16:08

hovedproblemet e jo strengt talt ikke de 25% ekstra man må betale, men de 200kr som dem sleng på i gebyr uansett kor mye eller lite du har betalt over 200kr...
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Kong Kim den Grusomste 29/2/2012, 16:22

Andreas skrev:Bare dele opp ordra sida det er gratis frakt.

Men trur ikke eg ska kjøpe nokka nytt, selv om det er mye eg har løst på... Treng enda masse special troppa.

Jepp, men vente te dæm ha sendt.
Rækk kanskje en til ordre FØR femte mars king
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Da Git 29/2/2012, 16:38

Bare hvis dokker lure...

Det kommer alltid en ny rabatt på maelstrom. Smile Ikke stress med å bruke pengan.
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Jim 1/3/2012, 07:12

Kenneth skrev:hovedproblemet e jo strengt talt ikke de 25% ekstra man må betale, men de 200kr som dem sleng på i gebyr uansett kor mye eller lite du har betalt over 200kr...

Joda men får man brukt den moneyback funksjonen demmes så kan du jo få den til under 200 kr. Dem skriv jo kjøpsprisen og ikke den reele butikkprisen.
Og med moneyback så blir jo prisen nedjustert. Brukte moneyback på den razorbacken eg kjøpte og der hadde dem tatt med reduksjonen fra moneyback og da ble det ingen moms på Jim !
Jim
Jim
Boss

Antall Innlegg : 276
Join date : 12.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Nexus 1/3/2012, 10:47

har faktisk ikke vært borti at eg har kjøpt ting som ligg rett over 200kr derfra, enten så har det vært 170ish, eller 400++++ Orc Tongue
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk Empty Re: Salg på nett, i dag: www.maelstromgames.co.uk

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet