RP uke 5
4 posters
Side 1 av 1
RP uke 5
Katti passe det for folk te uka? Er i Tromsø den 2. (onsdag) så det er vel den ene dagen det ikke passe for min del.
May the Weave be with you!
May the Weave be with you!
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Re: RP uke 5
ryktan påsto at folk e på snær lær å bli lærar kurs i tromsø den her uka?
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Eg e i Tromsø fra neste søndag eller mandag, til fredagen, og så i Alta fra fredag til søndag.
mao du er her i området den her uka?
Nexus- Noble
Den her uka...
eg og geir e i det her området den her uka, men neste uke fra 07.02.11 til 11.02.11 e vi i tromsø på lærer ting sak.
tirsdag høres faktisk ut som en fin dag for neste session eller?
tirsdag høres faktisk ut som en fin dag for neste session eller?
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Tirsdag passe sikkert bra det. Dokker må poke han Jim sånn at han også bruke det her forumet, han har sikkert glemt web-adressen hit
Savras- Champion
Tirsdag
Geir Ivar skrev:Tirsdag passe ikke i det heile...
Nåh? men om tirsdag ikke passe kordan ser det da ut med fredag eller for den saks skyld lørdag?
Bernt- Champion
Helga e helga. Der e det vel ikke eg som bruke å være problemet, når det ikke e tkd-ting.
hehe sant nok det, du e no stortsett med, men hmm kordan kveld passe det da til uka? eg og geir kan ikke torsdag(tkd), i kveld e det også tkd og onsdag e andreas ikke tilgjengelig....
Så skal vi si at det får bli på fredag da eller?
så får vi kanskje se litt action før uka e omme...
Så skal vi si at det får bli på fredag da eller?
så får vi kanskje se litt action før uka e omme...
Bernt- Champion
kjeik fort over arbeidsplanen, torsdag og lørdag e de dagan det e litt ugunstig mht jobb, lørdagen kan eg spille såfremt folk hold seg i reisaområdet, blir så seint om eg må over fjellet etter butikken har stengt.
Nexus- Noble
Så utifra det eg har lest så langt så meine folk; aller helst fredag, men lørdag kan brukes til nød?
Savras- Champion
tja virke som det kun e fredag som passe for folk så e vel den ene mulighetn vi har den her uka...
Bernt- Champion
Lørdag passe og, men K sa at det må bli i reisa da. Med mindre fleire e opptatt på lørdag...
For all del vi kan godt ta en av dagan, tvile litt på at eg e med to daga, foretrekke å ta det på fredagen tho.
Bernt- Champion
trur vi sir begge dagan, så ditche vi bare deg den ene av dem
Nexus- Noble
første thread her som har nådd 2 sie \o/
Nexus- Noble
Onsdagen blei plutselig ledig pga. tannlegen va sjuk. Vi får se kordan ting utvikle seg. Er jo selvfølgelig en mulighet å gjøre nokka når den tid kommer.
Savras- Champion
Må se litt an på den morradagen. Skal prøve å få gjort ferdig en dunge arbeid eg har heime i dag. Men har et møte eg må nå i sørkjosen i kveld også.
[rant]Skal vi spille i dag syns eg vi kan gjøre det i Djupvik. Dokker har tid til å kjøre dit, like mye som eg har tid til å kjøre til Reisa. Har vært der alle fire dagan den her uka (kjørt 400 km til sammen, med jobb), og det tære på kontoen å betale drivstoffutgiftan etterkvert. Spesielt sida eg kommer alle de uken eg faktisk ikke har plass til å spille heime. No har eg plass. Og tid til å sitte heile natta om nødvendig. Så hut dokker over. Har dokker tid til å spille har dokker tid til å kjøre også.[/rant]
Side 1 av 1