Forgeworld gjør heresy!
5 posters
Side 1 av 1
Forgeworld gjør heresy!
Smakebit http://www.forgeworld.co.uk/Events/Angron-wep.html
Figuren koste ca 500kr og boka en søt tusenlapp, mine samer og herrer, e vi blitt utprisa av det kuleste med 40k??
Figuren koste ca 500kr og boka en søt tusenlapp, mine samer og herrer, e vi blitt utprisa av det kuleste med 40k??
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
Re: Forgeworld gjør heresy!
Såg dem hadde plana om å release en Horus Heresy basert mini serie, kult å få med primarchs
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
¿Qué?
Eg skjønne ikke obskure referansa, spesielt til 40k...
Ka e Heresy, og kor e primarch?
Da Git skrev:¿Qué?
Følg heile denna serien, den e god
Her e litt om primarchs
Meh... bare svart bilde med bitta av tekst som flyg forbi som the Millennium Falcon...
The Horus Heresy e historia om kordan The Great Crusade gikk til (Emperor of Mankind sin gjen-overtakelse av de menneskebosatte planetan etter en lang tid uten kontakt med dem som blei kalt "The dark night".
Historia e blant annet opprinnelsen til kordan the Traitor Legions (ref. Chaos Space Marines) blei til.
Primarchs e 18 (20) super space marines som holdt de opprinnelige genan som gjør at de forskjellige soldatan i space marine legionan blir space marines.
Edit: Strengt talt anbefalt å lese bøkern om Horus Heresy om man e litt interessert i både settinga og sci-fi. E veldig mye bakgrunnshistorie til mye forskjellig der, og bøkern skildre veldig bra kordan mentalitet de forskjellige legionan har.
Historia e blant annet opprinnelsen til kordan the Traitor Legions (ref. Chaos Space Marines) blei til.
Primarchs e 18 (20) super space marines som holdt de opprinnelige genan som gjør at de forskjellige soldatan i space marine legionan blir space marines.
Edit: Strengt talt anbefalt å lese bøkern om Horus Heresy om man e litt interessert i både settinga og sci-fi. E veldig mye bakgrunnshistorie til mye forskjellig der, og bøkern skildre veldig bra kordan mentalitet de forskjellige legionan har.
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Ja, eg leste meg litt opp på wiki, men så fant eg ut at keisern e en 11000 år gammel hermetikkboks og så sa eg , og gidda ikke meir 40k i denne omgang.
Da Git skrev:Ja, eg leste meg litt opp på wiki, men så fant eg ut at keisern e en 11000 år gammel hermetikkboks og så sa eg , og gidda ikke meir 40k i denne omgang.
Si en som spiller alver som lev i tusener av år?
Hermetiske alver?
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Regne med at Kim laga hermetiske alva etter sist slag, sånn bare for å teste om dem enda e spiselig om nåen tusn år :-)
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Meh, han drepte ikke spesielt mange av dem. Poengan som ga seiern va én enhet som flykta av bordet.
Blei nok meir hermetikk av Questing Knights vs. Wildforma Dryads.
Blei nok meir hermetikk av Questing Knights vs. Wildforma Dryads.
Den beste delen med seieren var når mine magiske dame ga skogsalv dama en leksjon i en magisk aften
Jepp. Det trikset va ekkelt. Og om du bare klare å ta to av tre wounds med det, så må man fortsatt være veldig forsiktig i forhold til miscasts seinare.
Similar topics
» INCOMING forgeworld
» Forgeworld addicts group
» ny command group fra forgeworld!
» Jim, ikke gjør det her!
» Sexy Nigth gobbos fra forgeworld
» Forgeworld addicts group
» ny command group fra forgeworld!
» Jim, ikke gjør det her!
» Sexy Nigth gobbos fra forgeworld
Side 1 av 1