OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012
4 posters
Side 1 av 1
OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012
GW har oppdatert errata og faq artiklan både til regelboka og fleire av hæran.
http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?catId=&categoryId=1000018§ion=&pIndex=2&aId=3000006&start=3&multiPageMode=true
Oppdatert:
Regelboka
Bretonnia
Daemons
Dark Elves
Dwarfs
High Elves - står 1.5 på filnavnet men 1.4 inni... kanskje dem må erratae errataen.
Tomb Kings
Vampire Counts
Warriors
Wood Elves
http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?catId=&categoryId=1000018§ion=&pIndex=2&aId=3000006&start=3&multiPageMode=true
Oppdatert:
Regelboka
Bretonnia
Daemons
Dark Elves
Dwarfs
High Elves - står 1.5 på filnavnet men 1.4 inni... kanskje dem må erratae errataen.
Tomb Kings
Vampire Counts
Warriors
Wood Elves
Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012
Viktigaste (trur eg) fra regelboka:
Monstrous Cavalry får T i tillegg til W fra beste kilde. (Demigryphs får vel T4 da, trur eg).
Scouts telle IKKE i forhold til kem som deploye ferdig først.
Enslige karaktera som står innenfor 3" av en enhet av samme troppetype vil få 4+ LOS mot impact hits!
Endelig bekrefta: Razor Standard gir IKKE armour piercing til skytevåpen. Ingen endring for oss mao.
+ meir.
Monstrous Cavalry får T i tillegg til W fra beste kilde. (Demigryphs får vel T4 da, trur eg).
Scouts telle IKKE i forhold til kem som deploye ferdig først.
Enslige karaktera som står innenfor 3" av en enhet av samme troppetype vil få 4+ LOS mot impact hits!
Endelig bekrefta: Razor Standard gir IKKE armour piercing til skytevåpen. Ingen endring for oss mao.
+ meir.
Da Git skrev:Viktigaste (trur eg) fra regelboka:
Nice. Kanskje demonic mount blir verdt å bruke da.
Errata artikkel skrev:Banner of Rage.
Add “If given to a unit of cavalry, both the riders and their
mounts count as affected elements for the purposes of the Extra
Attack special rule.”
Hmm.. Kanskje banneret kan settes på chaos knights da. Gampan demmes slår jo for S4
“If a Battle Standard Bearer is in a unit that Refuses a
Challenge and is subsequently moved to the rear of its unit, it
loses the Hold Your Ground rule until the end of the turn.
Note, however, that if the Battle Standard Bearer has a magic
standard its effects continue to apply as normal (it cannot be
‘switched on or off’)
Interessant å få med seg. Har sett situasjonen oppstå.
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Da skal eg male opp/lime sammen en batch til med demigryphs, da blei dem plutselig enda mer brukanes og kan fort bli en svær enhet etter kvert.
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Jupp, og wood elf karaktera på great eagles kan kanskje brukes.
Bernt-Ivar skrev:Da skal eg male opp/lime sammen en batch til med demigryphs, da blei dem plutselig enda mer brukanes og kan fort bli en svær enhet etter kvert.
Mange som digge demis nu, en sku slutte med brets å spille empire med demis og steam men malt opp som brets
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
Kong Kim den Grusomste skrev:Bernt-Ivar skrev:Da skal eg male opp/lime sammen en batch til med demigryphs, da blei dem plutselig enda mer brukanes og kan fort bli en svær enhet etter kvert.
Mange som digge demis nu, en sku slutte med brets å spille empire med demis og steam men malt opp som brets
Demis til Brets, OK, men kordan lage du en bretonnian steam tank? Høres jo ut som en abomination to the Lady of the Lake.
Nexus- Noble
Nexus skrev:Kong Kim den Grusomste skrev:Bernt-Ivar skrev:Da skal eg male opp/lime sammen en batch til med demigryphs, da blei dem plutselig enda mer brukanes og kan fort bli en svær enhet etter kvert.
Demis til Brets, OK, men kordan lage du en bretonnian steam tank? Høres jo ut som en abomination to the Lady of the Lake.
Nei nei missforstå mæ rett det e empire boka som brukes, men med bret farga og ikonografi litt sisters of battle
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
Tenkte empire hær med bretonnia theme, men steam tank e fortsatt en abomination da.
(Ikke det, demigryph ridanes grail knights kunne jo vært show. )
(Ikke det, demigryph ridanes grail knights kunne jo vært show. )
Nexus- Noble
Similar topics
» Sealed* 25.03.2012
» Sommerturnering 2012
» spilling fredag 09.03.2012
» Draft søndag 11.03.2012
» 14. april 2012 - 5 manns krig
» Sommerturnering 2012
» spilling fredag 09.03.2012
» Draft søndag 11.03.2012
» 14. april 2012 - 5 manns krig