Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

4 posters

Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Da Git 20/10/2012, 11:40

GW har oppdatert errata og faq artiklan både til regelboka og fleire av hæran.

http://www.games-workshop.com/gws/content/article.jsp?catId=&categoryId=1000018§ion=&pIndex=2&aId=3000006&start=3&multiPageMode=true

Oppdatert:
Regelboka
Bretonnia
Daemons
Dark Elves
Dwarfs
High Elves - står 1.5 på filnavnet men 1.4 inni... kanskje dem må erratae errataen. Very Happy
Tomb Kings
Vampire Counts
Warriors
Wood Elves
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Da Git 20/10/2012, 11:51

Viktigaste (trur eg) fra regelboka:

Monstrous Cavalry får T i tillegg til W fra beste kilde. (Demigryphs får vel T4 da, trur eg).

Scouts telle IKKE i forhold til kem som deploye ferdig først.

Enslige karaktera som står innenfor 3" av en enhet av samme troppetype vil få 4+ LOS mot impact hits!

Endelig bekrefta: Razor Standard gir IKKE armour piercing til skytevåpen. Ingen endring for oss mao.

+ meir.
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Nexus 20/10/2012, 14:00

Da Git skrev:Viktigaste (trur eg) fra regelboka:

Monstrous Cavalry får T i tillegg til W fra beste kilde. (Demigryphs får vel T4 da, trur eg).


Nice. Kanskje demonic mount blir verdt å bruke da.

Errata artikkel skrev:Banner of Rage.
Add “If given to a unit of cavalry, both the riders and their
mounts count as affected elements for the purposes of the Extra
Attack special rule.”

Hmm.. Kanskje banneret kan settes på chaos knights da. Gampan demmes slår jo for S4 Orc Tongue

“If a Battle Standard Bearer is in a unit that Refuses a
Challenge and is subsequently moved to the rear of its unit, it
loses the Hold Your Ground rule until the end of the turn.
Note, however, that if the Battle Standard Bearer has a magic
standard its effects continue to apply as normal (it cannot be
‘switched on or off’)

Interessant å få med seg. Har sett situasjonen oppstå.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Bernt 20/10/2012, 14:52

Da skal eg male opp/lime sammen en batch til med demigryphs, da blei dem plutselig enda mer brukanes og kan fort bli en svær enhet etter kvert. Very Happy

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Da Git 20/10/2012, 15:23

Jupp, og wood elf karaktera på great eagles kan kanskje brukes. Smile
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Kong Kim den Grusomste 20/10/2012, 15:29

Bernt-Ivar skrev:Da skal eg male opp/lime sammen en batch til med demigryphs, da blei dem plutselig enda mer brukanes og kan fort bli en svær enhet etter kvert. Very Happy

Mange som digge demis nu, en sku slutte med brets å spille empire med demis og steam men malt opp som brets Very Happy
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Nexus 20/10/2012, 16:12

Kong Kim den Grusomste skrev:
Bernt-Ivar skrev:Da skal eg male opp/lime sammen en batch til med demigryphs, da blei dem plutselig enda mer brukanes og kan fort bli en svær enhet etter kvert. Very Happy

Mange som digge demis nu, en sku slutte med brets å spille empire med demis og steam men malt opp som brets Very Happy

Demis til Brets, OK, men kordan lage du en bretonnian steam tank? Høres jo ut som en abomination to the Lady of the Lake.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Kong Kim den Grusomste 20/10/2012, 16:19

Nexus skrev:
Kong Kim den Grusomste skrev:
Bernt-Ivar skrev:Da skal eg male opp/lime sammen en batch til med demigryphs, da blei dem plutselig enda mer brukanes og kan fort bli en svær enhet etter kvert. Very Happy

Mange som digge demis nu, en sku slutte med brets å spille empire med demis og steam men malt opp som brets Very Happy

Demis til Brets, OK, men kordan lage du en bretonnian steam tank? Høres jo ut som en abomination to the Lady of the Lake.


Nei nei missforstå mæ rett det e empire boka som brukes, men med bret farga og ikonografi Wink litt sisters of battle pig
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Nexus 20/10/2012, 16:35

Tenkte empire hær med bretonnia theme, men steam tank e fortsatt en abomination da. Orc Tongue

(Ikke det, demigryph ridanes grail knights kunne jo vært show. Orc Tongue)
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012 Empty Re: OPPDATERTE ERRATA OG FAQ! - okt 2012

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet