Lørdag 12. Oktober
3 posters
Side 1 av 1
Lørdag 12. Oktober
Eg og Kim tenkte å ta ett warhammer slag på lørdagen. Daniel e og på utkikk etter en motstander. Tenke å sette lista på 1500p. Lokasjon og klokkeslett enda ikke avgjort.
Om flere vil være med, gi beskjed!
Om flere vil være med, gi beskjed!
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Re: Lørdag 12. Oktober
Har dverga og ogres, va usikker på ka eg skulle stille med, muligens ogres sia det e "enkler" å mekke liste til dem. Får se om eg får noen motstandera, eller vinn eg automatisk da?
Daniel- Standard Bearer
- Antall Innlegg : 209
Geir hadde jo muligens tid å være med på kveldstid. Så e det spørsmål om lokasjon. Tenke storslett skolen e uaktuell pga bernt e på øvelse.. (eller e han tilbake da?!:O)
Nexus- Noble
Det vil jo være ettermiddag/kveld som passe meg også. kanskje 18.00 og ut. Vi kan bruke Halti fra da, men e jo den evinnelige alarmen så vi kan ikke holde på enn lenger til 23.30 da.
Daniel- Standard Bearer
Får bare passe på å være der så tidlig som mulig da. Få mest mulig ut av tia. 6 tima e god tid til ett slag (kanskje tilogmed 2).
Nexus- Noble
Blei lange daga på jobb i går og idag så har ikke fått ordna meg liste enda, men har booka rom klart til imorra. Om eg ikke har en spiller klar så bare tømme eg en haug ogres eller dwarfs i en boks og mekke liste mens Kim og Kenneth spiller sin match. Worst case scenario så tar eg med meg maling og mekker på models istedenfor:p
E garantert klar til klokka 18.00, men skal gi beskjed om det blir mulig å starte noen tima før (kommer ann på tingan eg sku gjøre i forkant).
E garantert klar til klokka 18.00, men skal gi beskjed om det blir mulig å starte noen tima før (kommer ann på tingan eg sku gjøre i forkant).
Daniel- Standard Bearer
Du har en masse rotte som motstander. Tar høgde for at du klare å stille 1500p. (Hvis ikke, si fra asap, så kan eg kanskje supplere med nokka modella.)
Nexus- Noble
skal ha stuff for 1500 points, men må mekke liste på halti, akkurat kommet fra Olderdalen og spist middag, og på tur til oksfjord no, så kaste alt av ogres i en eske og ser ka slags sum eg ende opp med.
Men har ikke nådd å brushe opp på reglan, så ikke forvent at den som spille mot meg klare å gjennomføre to slag...
Men har ikke nådd å brushe opp på reglan, så ikke forvent at den som spille mot meg klare å gjennomføre to slag...
Daniel- Standard Bearer
Ikke sikkert den som spille mot deg orke to slag, eller har det travelt med ett heller.
Du møte skaven fra Klan Uragiri.
Du møte skaven fra Klan Uragiri.
Side 1 av 1