Alternativer til GW
+3
Bernt
Nexus
Da Git
7 posters
Side 2 av 4
Side 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Alternativer til GW
Lyst på malinga og landskaps greia og borga, tatt totalsummen regna ut prosentvis Ka vi vær skulle ha gitt? Kan diskutere om alt da. trur vi må handle raskt på den her?
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
kan hive meg på det spleiselaget, 300kr for potensielt masse stuff e jo helt greit. (foilage og sånt va jo litt interessant å ha , samt boksen med alt inni va jo win.)
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
huff trur eg må forlange 20% av salgsummen fra selgeren ^^ viktig med med reklame gebyr
Jim- Boss
- Antall Innlegg : 276
Haha ^^
Legge inn bud på 650-700?
føl fri, kan spøtte inn en andel
Nexus- Noble
Eg kan ta greenskins, Skaven og bits som e interessant. Så finn vi vel en %-andel sånn ca.
la til wayland games, mye rart til en fornuftig pris.
Nexus- Noble
Wayland e grei dem. E bestandig rask å sende avgårde.Kenneth skrev:la til wayland games, mye rart til en fornuftig pris.
Daniel- Standard Bearer
- Antall Innlegg : 209
La til Rockethobbies, billiger enn maelstrom...
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Den nye sia eg akkurat la til had latterlig lave prisa, slipp å betale VAT(skatt) på det man bestille der så man spare vanvittig mye på å bestille fra dem.
1 x Empire Witch Hunter - Finecast
Item (GW-99800202004)
GBP 6.67 each
-----------------------------------------------------------
1 x Empire State Troops
Item (GW-99120202013)
GBP 9.68 each
Shipping
Royal Mail Airmail Priority - Norway
GBP 3.90
Total = GBP 20.25
(GBP = British Pounds)
her e et eksempel, fra maelstrom koste de state troppan der 14£
1 x Empire Witch Hunter - Finecast
Item (GW-99800202004)
GBP 6.67 each
1 x Empire State Troops
Item (GW-99120202013)
GBP 9.68 each
Shipping
Royal Mail Airmail Priority - Norway
GBP 3.90
Total = GBP 20.25
(GBP = British Pounds)
her e et eksempel, fra maelstrom koste de state troppan der 14£
Bernt- Champion
Dem va pinadø meg en god del billigere de der rocket wossnames, måtte bare undersøk og får white lions der til en 3-4£ billigere enn på maelstromgames...
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Om dem e en UK basert butikk, så skal det visstnok bare være å hinte til maelstrom om dem og prisan demmes. Dem har nokka sånn price promise greie som sir at dem ska være billigst uansett ka innenfor de britiske øyen elns.
Edit: Fiksa linken så du kommer på hovedsia demmes, ikke på empire kategorien. (Ingen skjult empire rekruttering takk!.)
Edit: Fiksa linken så du kommer på hovedsia demmes, ikke på empire kategorien. (Ingen skjult empire rekruttering takk!.)
Nexus- Noble
Men e de billigare når frakta e medregnet?
Joda selv når frakt på 4£ e regna inn e det litt peng å spare der.
Det virke som den store forskjelln mellom maelstrom og rocket e at maelstrom tar VAT(moms) og rocket tar bort VAT fra vara dem sende utfor EU :-) YAY!!!!
Det virke som den store forskjelln mellom maelstrom og rocket e at maelstrom tar VAT(moms) og rocket tar bort VAT fra vara dem sende utfor EU :-) YAY!!!!
Bernt- Champion
Og ja, det e riktig å gjøre det sånn sida vi ende med å betale to ganga skatt for en vare når dem har tatt EU skatt fra før...
Mao. både maelstrom og GW lure penga fra oss på å ta ekstra skatt.
Mao. både maelstrom og GW lure penga fra oss på å ta ekstra skatt.
Kan virke som wayland games også har litt surr i systeman sine, fikk den her mailn i dag, ser ut til at eg får en army bok nr 2(empire) fra dem :-)
Thank you for your order placed on Apr 10 2012, 23:20 PM, We can now confirm that your order has been dispatched Surface Mail (Signed For) (Norway)
Thank you for your order placed on Apr 10 2012, 23:20 PM, We can now confirm that your order has been dispatched Surface Mail (Signed For) (Norway)
Bernt- Champion
Ser lovanes ut:
[url=https://www.youtube.com/watch?v=nDVBVFA9_PY&sns=em ]https://www.youtube.com/watch?v=nDVBVFA9_PY&sns=em [/url]http://basecrafts.com/index.php/
[url=https://www.youtube.com/watch?v=nDVBVFA9_PY&sns=em ]https://www.youtube.com/watch?v=nDVBVFA9_PY&sns=em [/url]http://basecrafts.com/index.php/
Lite tips om Bootstep.no, en side basert i finland (så toll og tull, obs på det) driv å sell unna det meste dem har i brettspill/miniatyrspill avdelingan demmes for redusert pris.
Den gamle starterboksen til warhammer fantasy feks e under 300NOK akkurat no. Vurderte å bestille en sånn sia det e billiger enn å kjøpe en battalion boks for dvergan. Får en del mindre warriors da, men kan selge/brenne/kaste goblinan som følge med.
Men dem e ganske brutal med frakten på ting som ikke e film eller spill. Så lønne seg kanskje ikke om du bare skal ha maling for 70 kr, når frakta kan bli over 100! Men skal du over tollgrensa e du golden.
Har bestillt litt fra dem før, og har en bestilling på noen bøker inne no, bruke som regel å å kjapt sia det sendes fra finland.
Grunnen til at dem sell alt unna e ifølge dem sjøl at dem ikke helt vet om dem skal fortsette med miniatyra, så dem dell unna alt dem kan og ser kor mange folk som vil ha det tilbake
Vareutvalget begynne å bli nokka labert no også, så ikke vent for lenge om dokker skal ha nokka derifra.
Den gamle starterboksen til warhammer fantasy feks e under 300NOK akkurat no. Vurderte å bestille en sånn sia det e billiger enn å kjøpe en battalion boks for dvergan. Får en del mindre warriors da, men kan selge/brenne/kaste goblinan som følge med.
Men dem e ganske brutal med frakten på ting som ikke e film eller spill. Så lønne seg kanskje ikke om du bare skal ha maling for 70 kr, når frakta kan bli over 100! Men skal du over tollgrensa e du golden.
Har bestillt litt fra dem før, og har en bestilling på noen bøker inne no, bruke som regel å å kjapt sia det sendes fra finland.
Grunnen til at dem sell alt unna e ifølge dem sjøl at dem ikke helt vet om dem skal fortsette med miniatyra, så dem dell unna alt dem kan og ser kor mange folk som vil ha det tilbake
Vareutvalget begynne å bli nokka labert no også, så ikke vent for lenge om dokker skal ha nokka derifra.
Daniel- Standard Bearer
Mulig eg kan ta unna goblinan for deg, må se litt konverteringspotensiale i dem, men trur dem kan brukes til prosjektet mitt (samt, eg treng en sånn knebla dverg )
Nexus- Noble
skal huske på å ikke kaste dem om eg går fo en sånn boks da.
Og ser eg har skrevet feil adresse, men den linke til riktig side uansett, sært.
E ikke bootstep, men BOOSTep, som e riktig.
Og ser eg har skrevet feil adresse, men den linke til riktig side uansett, sært.
E ikke bootstep, men BOOSTep, som e riktig.
Daniel- Standard Bearer
Side 2 av 4 • 1, 2, 3, 4
Side 2 av 4