Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Terreng

3 posters

Go down

Terreng Empty Terreng

Poste  Nexus 8/1/2011, 01:11

Bare å peise på med utfylling her :p

Kor mange forskjellige bakka har vi? Bygninge? Elve? Vann? Gjerda? Skoga? Sumpa? osv osv osv
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Terreng Empty svaret....

Poste  Bernt 10/1/2011, 10:30

Det virke som vi kommer til å trenge en del med skau(for dokker som treng litt hjelp til å forstå SKOG trær osv osv) treng faktisk en hel del skau om vi skal stille 3 spillebord framover. Så i går at det vil trenges en del terreng lagra opp hos kenneth. Så dela av det vi mekke framover kan kanskje bli lagra hos han. Treng også nokka så enkelt som gjærda og små mura som kan avgrense slagmarka. Har time no så kommer tilbake til det her i kveld..

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Terreng Empty Re: Terreng

Poste  Da Git 10/1/2011, 12:10

Eg skal lage noen gjerda! Ikke så vanskelig og tidkrevanes per stykke, så det e lettare å ta enn store prosjekta. Har 100 heilt umalte figura, og minst 50 eg skal male om også. Orc Dry
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Terreng Empty Re: Terreng

Poste  Nexus 10/1/2011, 19:06

Trur i første omgang at vi treng trær, gjerda, ymse difficult terrain, bygninge, og nokka monolitt greier. kanskje nokka ponds og sånt i tillegg.
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Terreng Empty Re: Terreng

Poste  Da Git 10/1/2011, 19:58

Vi har:
4 gode bakka (en e litt liten). Én god dam. Et lite, gammelt myrhull. Trærn dokker veit om. En stort sett ferdig liten bakke med steingravplass/inngang til krypt, elns. 2-3 gode hus. Et tårn. 2 ok ruina. Noen små obeliska og sånt. Et par små murbita, og et par gjerdebita som eg ikke e fornøyd med. Og en haug med WIP (work in process).
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Terreng Empty Re: Terreng

Poste  Nexus 10/1/2011, 20:00

Og du glemte å hente posten til meg Terreng 787640
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Terreng Empty Re: Terreng

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet