Terreng
3 posters
Terreng
Bare å peise på med utfylling her :p
Kor mange forskjellige bakka har vi? Bygninge? Elve? Vann? Gjerda? Skoga? Sumpa? osv osv osv
Kor mange forskjellige bakka har vi? Bygninge? Elve? Vann? Gjerda? Skoga? Sumpa? osv osv osv
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
svaret....
Det virke som vi kommer til å trenge en del med skau(for dokker som treng litt hjelp til å forstå SKOG trær osv osv) treng faktisk en hel del skau om vi skal stille 3 spillebord framover. Så i går at det vil trenges en del terreng lagra opp hos kenneth. Så dela av det vi mekke framover kan kanskje bli lagra hos han. Treng også nokka så enkelt som gjærda og små mura som kan avgrense slagmarka. Har time no så kommer tilbake til det her i kveld..
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Re: Terreng
Eg skal lage noen gjerda! Ikke så vanskelig og tidkrevanes per stykke, så det e lettare å ta enn store prosjekta. Har 100 heilt umalte figura, og minst 50 eg skal male om også.
Trur i første omgang at vi treng trær, gjerda, ymse difficult terrain, bygninge, og nokka monolitt greier. kanskje nokka ponds og sånt i tillegg.
Nexus- Noble
Vi har:
4 gode bakka (en e litt liten). Én god dam. Et lite, gammelt myrhull. Trærn dokker veit om. En stort sett ferdig liten bakke med steingravplass/inngang til krypt, elns. 2-3 gode hus. Et tårn. 2 ok ruina. Noen små obeliska og sånt. Et par små murbita, og et par gjerdebita som eg ikke e fornøyd med. Og en haug med WIP (work in process).
4 gode bakka (en e litt liten). Én god dam. Et lite, gammelt myrhull. Trærn dokker veit om. En stort sett ferdig liten bakke med steingravplass/inngang til krypt, elns. 2-3 gode hus. Et tårn. 2 ok ruina. Noen små obeliska og sånt. Et par små murbita, og et par gjerdebita som eg ikke e fornøyd med. Og en haug med WIP (work in process).
Og du glemte å hente posten til meg
Nexus- Noble
Similar topics
» Terreng til påsketurnerninga
» Modul terreng; hvordan gjør de det?
» GI lage terreng
» Terreng-draft
» terreng om noen treng?
» Modul terreng; hvordan gjør de det?
» GI lage terreng