Warhammer til helga?
+2
Nexus
Bernt
6 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Warhammer til helga?
He he, eg skal i skogen en tur på lørdag så eg kan nok desverre ikke bynne såpass tidlig.
Eg kommer meg sikkert bortover i tre firetia, skal sende melding når eg vet, lista blir ferdig i dag i alle fall.
Eg kommer meg sikkert bortover i tre firetia, skal sende melding når eg vet, lista blir ferdig i dag i alle fall.
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Kan komme å male nokka? I morra før games
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
dukke opp sånn ca. plutselig, kanskje eg får ett surprise attack!
men først ska generalen ha seg nokka mat, og roe ned føttern. (e ikke spesielt godt å vandre på betonggolv heile dagen når man har tråkka over. :s)
men først ska generalen ha seg nokka mat, og roe ned føttern. (e ikke spesielt godt å vandre på betonggolv heile dagen når man har tråkka over. :s)
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Gjerne. Men malebordet mitt e opptatt som spillebord fra i kveld, så man må nesten sitte i sofaen. Stakkars oss...Kong Kim den Grusomste skrev:Kan komme å male nokka? I morra før games
hadde eg visst det tidligere hadde eg kanskje kommet kjøranes en tur(ja eg e lat) men e nok litt for seint for bilkjøring no... eg regne med at eg e på tur nedover i tre/firetia i morra ettermiddag, skal vi si 2,5k? har en liste klar...
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Hadde du kommet når du skreiv hadde du fått med deg heile slaget... Ring neste gang:p
Ok. Tapte mot K i dag, men tok ut mye. Største uniten med warriors, lord caster og hellcannon igjen... Lite units, mange poeng. Eg hadde bare rett under 600 igjen på bordet.
Ok. Tapte mot K i dag, men tok ut mye. Største uniten med warriors, lord caster og hellcannon igjen... Lite units, mange poeng. Eg hadde bare rett under 600 igjen på bordet.
Side 2 av 2 • 1, 2
Similar topics
» Helga 12. - 14. april
» Vampire
» Draft til helga
» Warhammer fredag 27?
» Session helga 25-26-27.Mars
» Vampire
» Draft til helga
» Warhammer fredag 27?
» Session helga 25-26-27.Mars
Side 2 av 2