Draft til helga
+2
Kong Kim den Grusomste
Bernt
6 posters
Side 1 av 1
Draft til helga
Mats ville drafte, han har en go del future sight og m10, blant det kunne vi miksa litt av de andre tre settan vi har ligganes og fått til en draft, eller vi kunne drafta innistrad, dark a...
Ka dokker meine?
Ka dokker meine?
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Re: Draft til helga
Har iaf mer enn nok Innistrad og Dark ascension igjen. Kan jo ta evt kaos draft eller nokka anna slags draft.
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
tid til draft men ikke warhammer? tsk tsk...
menneh, e egentlig ikke klar for ny draft no allerede, spar no heller kortan ett par uke til.
menneh, e egentlig ikke klar for ny draft no allerede, spar no heller kortan ett par uke til.
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Selg kortan å få dokker jakt og turutstyr istedefor. Mye meir speinanes !
Jim- Boss
- Antall Innlegg : 276
Sommerstid driv eg med jakt, jakt på folk, og på vinterstid e det et par HV øvelsa så klare meg bra.
Bernt- Champion
Ja takk, begge deler
Fiske og tur gåing + Magic og warhammer = GULL
Fiske og tur gåing + Magic og warhammer = GULL
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
Jakt på folk blei kjedelig etter jakt på fugel og diverse småvilt (Ikke ungdomsskole eleva)
Sko heller ha planlagt en jakttur ein Malta tur ^^ Passvikdalen f.eks. sjangsan for å møte sure finnlendere og russera e stor samt at en bjørn kan komme innom å slå ihjel en eller to ! Mye meir spennanes det hehe !
Sko heller ha planlagt en jakttur ein Malta tur ^^ Passvikdalen f.eks. sjangsan for å møte sure finnlendere og russera e stor samt at en bjørn kan komme innom å slå ihjel en eller to ! Mye meir spennanes det hehe !
Jim- Boss
Heh, du får foreslå det på FB, så kanskje vi klare å få trekt det igang utpå høstn...
Hadde vært fint å kommet seg nordover på rypejakt.
Hadde vært fint å kommet seg nordover på rypejakt.
Bernt- Champion
føle eg møte nok russera og sure finna på jobb tbh, e ikke ønskelig å springe til fjells for å leite etter fleire
Nexus- Noble
Kanskje det Bernt ^^
Kenneth det e ikke til fjells engang, det er nesten reint slettelandskap Så dårlig unnskyldning hehe
Kenneth det e ikke til fjells engang, det er nesten reint slettelandskap Så dårlig unnskyldning hehe
Jim- Boss
poenget va jo at eg ikke trengte å gå til fjells for å møte russera og sure finna, e meir enn nok av dem nede på storslett.
Nexus- Noble
Side 1 av 1