Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Daniel har lekt seg med dremel og magneta!

2 posters

Go down

Daniel har lekt seg med dremel og magneta! Empty Daniel har lekt seg med dremel og magneta!

Poste  Daniel 12/2/2012, 17:49

Fant ut eg skulle prøve å magnetisere noen av modellan som va med i Warmachine battleboxen, og starta med en Khador Heavyjack, ze Juggernaut.
Grunnen til magnetiseringa va todelt. 1 for å lære å gjøre det. 2 for å kunne bytte våpen å da få en helt anna unit. Om man kjøpe feks en Khador heavyjack så følge det med våpen og hode til å lage 4 modella, men bruke man lim så e du stuck med den ene. Og det å kunne mekke fancy poses e jo ikke å forakte Orc Grin
Har satt en uferdig Nob atmed Juggernauten for size comparison.

Modellen e ikke fiksa på, så e mold lines og anna dall på den fortsatt, og torsoen e ikke limt til føttern enda, så den ser kanskje litt slapp ut.

Før delan e setta på plass: Daniel har lekt seg med dremel og magneta! Scaled.php?server=718&filename=12022012172


Warcry og VICTOLY pose: Daniel har lekt seg med dremel og magneta! Scaled.php?server=23&filename=12022012170


Cuuurse you, other team!: Daniel har lekt seg med dremel og magneta! Scaled.php?server=696&filename=12022012166


Axe to face:Daniel har lekt seg med dremel og magneta! Scaled.php?server=14&filename=12022012164

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Daniel har lekt seg med dremel og magneta! Empty Re: Daniel har lekt seg med dremel og magneta!

Poste  Bernt 12/2/2012, 19:50

Det der ser jo veldig bra ut Smile

For 40K sine dreadnaughts e nok det der aktuelt, kanskje for nåen pirkate WHFB spillera også, vurdert mulighetn for egne tanks til 40K.

Bernt
Champion

Antall Innlegg : 733
Join date : 10.01.2011

Til Toppen Go down

Daniel har lekt seg med dremel og magneta! Empty Re: Daniel har lekt seg med dremel og magneta!

Poste  Daniel 12/2/2012, 20:12

aye. Ser for meg at det kan være kjekt å kunne bytte loadout på walkers eller bare fjerne våpen fra en tank når det blir disabled. Bir nok å prøve meg på magnetisering når eg en vakker dag får meg en deff dread.

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Daniel har lekt seg med dremel og magneta! Empty Re: Daniel har lekt seg med dremel og magneta!

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet