Spilling/maling
+2
Da Git
Bernt
6 posters
Side 1 av 3
Side 1 av 3 • 1, 2, 3
Spilling/maling
Kordan dag blir det spilling/maling... Det va snakk om warband spilling og maling på fredag og på søndag. høres det greit ut?
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Re: Spilling/maling
Fredag e bra. Eg kjøre gamlingan halvveis til Thailand på søndag, så eg må sjekke når eg e tilbake. (Ledig hus i tre uke )
Har også ledige lokaler frem til neste uke en gang, tirsdag meine eg. Satse iaf på å få kjørt et RP session før den tid, og maling det kan man no alltids presse inn katti som helst egentlig (er jo ikke nødvendig å bruke 8-timers sessions på maling heller da).
Lagde en tråd på Rollespill forumet og la en post i kalendern for å teste, kan være greit å bruke forumet mer i fremtida for å koordinere aftenaktivitetan vårs.
Lagde en tråd på Rollespill forumet og la en post i kalendern for å teste, kan være greit å bruke forumet mer i fremtida for å koordinere aftenaktivitetan vårs.
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Blant anna derfor eg lagde det.Andreas skrev:[...]kan være greit å bruke forumet mer i fremtida for å koordinere aftenaktivitetan vårs.
Lokaler
da har vi store lokala ledig en tid framover i alle fall kan være en smule trangt nede i kjellern hos kenneth for 2
games samtidig for ikke å snakke om 3 games samtidig..
games samtidig for ikke å snakke om 3 games samtidig..
Bernt- Champion
2 games går helt fint samtidig her, men da kan ingen regne med å få sitte på kjøkkenet å male. men det er no strengt talt en situasjon eg trur vi møte på uansett kor vi er.
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
F.o.m. søndag i 7-8 tida kan eg ha maling OG to games. Men da må kanskje K ta med ei av platen sine.
Søndag i djupvik..
La oss snakke litt om det i løpet av fredagen og lørdagen så trur eg vi skal få til å ta det der ute søndag
Bernt- Champion
Blir ikke spilling hos meg fredag iaf, fant ut at eg va setta opp på seinvakt igjen
Nexus- Noble
typisk
Men da har du vel to fredaga framover med fri foran deg da
Eivind har foreslådd å drafte den her helga, kan man sette det inn fredag i stedet for da eller?
Eller passe det å male og spille litt warbands oppe hos andreas fredag sia kenneth ikke e med?
Eivind har foreslådd å drafte den her helga, kan man sette det inn fredag i stedet for da eller?
Eller passe det å male og spille litt warbands oppe hos andreas fredag sia kenneth ikke e med?
Bernt- Champion
Du ser no scores på tabellen så langt i warbands kampanjen, men vi burde prøve å holde antall kampa ca. jevnt.
Nexus- Noble
Maling en kveld i helga?
...kanskje litt film og pizza i tillegg eller?
Eg har nåen figura eg gjerne skulle fådd malt så om dokker andre har tid så si i fra(ikke sikkert eg e tilgjengelig på forumet så SMS eller ring)
Eg har nåen figura eg gjerne skulle fådd malt så om dokker andre har tid så si i fra(ikke sikkert eg e tilgjengelig på forumet så SMS eller ring)
Bernt- Champion
Må se an dagsformen i morra, har visst fått pusha på meg den influensaen som heile resten av reisa har hatt så langt..
Nexus- Noble
spilling/maling i morra!?!?!?
Tar det hos kenneth ca halv syvish.
Bernt- Champion
Skal vi ta maling en dag den her helga? (lørdag kanskje)
Bernt- Champion
Det er alltids en mulighet, eller så kan vi jo bare se i veggen, eller kanskje plukke litt material utafor huset her
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Må se det an. Låg syk i går, men e no på jobb i dag. Hvis eg e i form kan det hende eg tar turen over bakken. Har VELDIG mye å male på...
blir ikke i dag, kenneth kunne ikke. Så det blir Risk med øl hos Mats i kveld, si i fra om dokker vil være med... Eg skal teste the world famous Duff Beer spent på smaken og spent på om Homer drikk riktig øl..
Bernt- Champion
hehe kan nok ikke det nei... Fikk høre at det ikke blei nokka risk i kveld likavel, så da får man sitte hjemme å sose bort tia...
Bernt- Champion
Du får ta øllen med til han mats, han hadde visst også lite å gjøre i kveld.
Nexus- Noble
Blir vel spilling i morra kveld, e vel greit om folket forberede en 1000 og en 1500 poeng armee to bord vil vel bli tatt i bruk så eg glede meg
Bernt- Champion
Trur du må roe deg til du har fått ihvertfall en hær balansert til 2500ish
Virka forresten som HE va ganske balansert på 2500, spilte mot andreas i dag, såg stygt ut ei god stund.
Virka forresten som HE va ganske balansert på 2500, spilte mot andreas i dag, såg stygt ut ei god stund.
Nexus- Noble
Side 1 av 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Regla og maling
» Fjerne maling fra modeller?
» Prisene på vallejo maling går opp
» 40K Warhammer Maling Og Konvetering
» Spilling i dag?
» Fjerne maling fra modeller?
» Prisene på vallejo maling går opp
» 40K Warhammer Maling Og Konvetering