Klan Uragiri
+3
Kong Kim den Grusomste
Jim
Da Git
7 posters
Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Re: Klan Uragiri
Kjempefint arbeid
Vil også tilføye at eg gledelig leie inn billig arbeidskraft. Belønning betales i nudla eller pasta.
Søker må være flink å male også i dårlige lysforhold
Så hvis noen er interresert så send ei mld
Vil også tilføye at eg gledelig leie inn billig arbeidskraft. Belønning betales i nudla eller pasta.
Jim- Boss
- Antall Innlegg : 276
Jim skrev:Kjempefint arbeid
Utrolig at eg ikke har sett det her før no, men ka det e du vil ha malt?
Edit: Nice rotte btw
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Ashigaru Yari!
Warlock Engineer Hwacha
Warlock Engineer Hwacha er kjent for sine eksperimeter med raketter og andre våpen blandet mellom warpstein og krutt. Hwacha er Klan Uragiris krigsmaskindesigner, delvis etter byggetegninger fra klan Skryre, stjelt av klan Eshin.
Warlock Engineer Hwacha
Warlock Engineer Hwacha er kjent for sine eksperimeter med raketter og andre våpen blandet mellom warpstein og krutt. Hwacha er Klan Uragiris krigsmaskindesigner, delvis etter byggetegninger fra klan Skryre, stjelt av klan Eshin.
antar det merket på raketten e kinesisk for boom elns?
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Én bokstav og et land ifra. Japansk for Doom (doomrocket...).
Eller... min unøyaktige gjengivelse av det google translate sa va doom på japansk.
Eller... min unøyaktige gjengivelse av det google translate sa va doom på japansk.
Ashigaru Clanrats, 25 ferdig:
Stormvermin, 10 ferdig:
Fangleader Oroku Saki:
Chieftain Hoskaw, Battle Standard Bearer:
Warlord Akechi på war-litter:
Stormvermin, 10 ferdig:
Fangleader Oroku Saki:
Chieftain Hoskaw, Battle Standard Bearer:
Warlord Akechi på war-litter:
Takk skal dokker ha! Eg e veldig fornøyd med mye, spesielt sida det meste blir ganske bra før eg havne på "F*** it! This will do"-linja.
Da Git skrev:Takk skal dokker ha! Eg e veldig fornøyd med mye, spesielt sida det meste blir ganske bra før eg havne på "F*** it! This will do"-linja.
Fu@k it this will do teknikken e suveren ! Mye hardt arbeid med rotteskankan, de ser heilt fortreffelig ut. Like spesielt all den kinesiske skrifta som e freehanda på dem og konvertinga. Male jobben e å over table top syns æ bli en fryd å se på slagmarka
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
du gjør mye malings arbeid på rottan, me like!
Greit å få en hær som ser ordentlig ut. Hjelpe med diverse forumbaserte konkurransa og utfordringe for å bli ferdig. Har malt 5 clanrats og 1 stormvermin ferdig også, men orke ikke ta bilde av bare dem. Kan kanskje oppdatere med bilda av clanrat-enheten sida alle monterte modella no e ferdig malt.
Rogre #2:
Slava:
Tenkai:
On the thirteenth hour a mist laid itself thickly around the clan, hiding it from the eyes of the ever advancing enemies. Suddenly a shape started emerging from the mist. The shape appeared to be a horned rat, and waved at Warlord Akechi. The shape of the horned rat motioned at Clan Uragiri to follow it into the mountain side where a crack had appeared, glowing warpstone green into the night. Warlord Akechi ordered the Clan to enter the mountain, and there they found the Seer Tenkai. Tenkai closed the mountain side after the clan had entered, and thus Clan Uragiri left the East.
Grey Seer Tenkai, a rouge grey seer, thought dead by the council, led the clan through mysterious tunnels. Soon they found the ancient forgotten tunnels Clan Eshin had led them through all those centuries ago, and followed them west through the Mountains of Mourn. Clan Uragiri is marching back to the Old World. Back to the Under-Empire.
Slava:
Tenkai:
On the thirteenth hour a mist laid itself thickly around the clan, hiding it from the eyes of the ever advancing enemies. Suddenly a shape started emerging from the mist. The shape appeared to be a horned rat, and waved at Warlord Akechi. The shape of the horned rat motioned at Clan Uragiri to follow it into the mountain side where a crack had appeared, glowing warpstone green into the night. Warlord Akechi ordered the Clan to enter the mountain, and there they found the Seer Tenkai. Tenkai closed the mountain side after the clan had entered, and thus Clan Uragiri left the East.
Grey Seer Tenkai, a rouge grey seer, thought dead by the council, led the clan through mysterious tunnels. Soon they found the ancient forgotten tunnels Clan Eshin had led them through all those centuries ago, and followed them west through the Mountains of Mourn. Clan Uragiri is marching back to the Old World. Back to the Under-Empire.
slavan ser braut, men han bjellerotta va sweet!!! bra jobba!
Såg awesome ut den huegrat og bjellerotta. Ka du har brukt som tray på menneskan btw?
Daniel- Standard Bearer
- Antall Innlegg : 209
Va mye najs der, likte slavan, rotte ogra og den lille musa med bjella!
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Klan Uragiri hyra inn klan Moulder for litt assistanse med et dyr fanga på veien fra østen.
Side 2 av 3 • 1, 2, 3