Nord-Troms Warhammer Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ka gjør man når det e treg framdrift?

5 posters

Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Kong Kim den Grusomste 26/7/2012, 11:38

Skaffe sæ flere prosjekta!Ka gjør man når det e treg framdrift? AyudbR3CEAAVJZn
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Re: Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Da Git 26/7/2012, 11:55

Enda meir dverga? Ka e det egentlig som tiltrekke så mange spillera? Tett kroppsbygning og kraftig hårvekst? Eg trur eg hold meg unna fra no av...
Da Git
Da Git
Noble

Antall Innlegg : 1155
Join date : 07.01.2011

http://ntwh.makeforum.net

Til Toppen Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Re: Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Nexus 26/7/2012, 12:38

Geir Ivar skrev:Enda meir dverga? Ka e det egentlig som tiltrekke så mange spillera? Tett kroppsbygning og kraftig hårvekst? Eg trur eg hold meg unna fra no av...

+1
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Re: Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Savras 26/7/2012, 13:41

Dverga er no små sjarmeranese lykketroll, det begynne å bli veldig mange av dem no og Orc Tongue
Savras
Savras
Champion

Antall Innlegg : 608
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Re: Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Daniel 26/7/2012, 15:47

w00t! Flere sinte småfolk. Awsum.

Daniel
Standard Bearer

Antall Innlegg : 209
Join date : 07.01.2012

Til Toppen Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Re: Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Kong Kim den Grusomste 26/7/2012, 17:54

E Camilla sin lillebrors prosjekt, som æ støtte opp under med maling og army bygging.
Trur vi bli å bugmanifisere armyen med rangers og miners og nå kanona og anvil of doom. Jobbe med lista og ka miniatyra som ska kjøpes inn ca tusen poengs hær. king
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Re: Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Nexus 26/7/2012, 21:45

Godt du rekruttere Orc Tongue
Nexus
Nexus
Noble

Antall Innlegg : 1201
Join date : 07.01.2011

Til Toppen Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Re: Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Kong Kim den Grusomste 26/7/2012, 22:08

Kenneth skrev:Godt du rekruttere Orc Tongue
Heite latskap, enklere å gå te naboen en å kjøre i ei halvtime Hehe neida.. Tre riddere e fundamert neste trinn imorra vil æ tru
Kong Kim den Grusomste
Kong Kim den Grusomste
Champion

Antall Innlegg : 987
Join date : 22.11.2011

Til Toppen Go down

Ka gjør man når det e treg framdrift? Empty Re: Ka gjør man når det e treg framdrift?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet