Pathfinder PDF
4 posters
Side 1 av 1
Pathfinder PDF
Trur ikke det e nødvendig for oss å kjøpe kver sin PDF av de bøkern om det sko være nokka interesse, så her e ei liste over ka vi har tilgjengelig på pdf:
Andreas: Core Rulebook
Kenneth: Advanced Players Guide, Pathfinder Bestiary, Gamemastery Guide, Ultimate Magic
Deles ved forespørsel, og med forbehold om fravær av videre spredning. (Navn og mailadresse osv er gravert inn i PDFan..)
Andreas: Core Rulebook
Kenneth: Advanced Players Guide, Pathfinder Bestiary, Gamemastery Guide, Ultimate Magic
Deles ved forespørsel, og med forbehold om fravær av videre spredning. (Navn og mailadresse osv er gravert inn i PDFan..)
Sist endret av Kenneth den 31/5/2011, 11:46, endret 1 gang
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Re: Pathfinder PDF
Eg trur eg har nok med core rulebook atm. Har ikke tid til å lese så mye i den heller, sida eg må foreberede fleire sessions i uka i det populære live action rollespillet "skole", med opptil 19 deltagera. Nesten alle karakteran e kaotisk... Noen e kobolds i menneskeklær, og andre e litt i overkant lawful... Morsom jobb
Da va Ultimate Magic tilgjengelig på pdf for oss, ser Ultimate Combat kommer i slutten av juli.
Bonusinfo: Er fortsatt ikke kommet en eneste prestige klasse utenom det som står i core boka. Det eneste som er kommet så langt e flere varianta av core klassan, samt ett par nye base klassa
Bonusinfo: Er fortsatt ikke kommet en eneste prestige klasse utenom det som står i core boka. Det eneste som er kommet så langt e flere varianta av core klassan, samt ett par nye base klassa
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
godt at det ikke kommer så mange prestige klassa, e nok med mange varianta av baseklassan og flere baseklassa...
skal se litt gjennom bøkern når eg får tid så man har begrensningen klar for kampanjen som snart må bynne
skal se litt gjennom bøkern når eg får tid så man har begrensningen klar for kampanjen som snart må bynne
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Prøve å få Ole til å lede ? No denne helga. Greit å vite litt tidlig.
Tenkte ev. litt drikking hvis det ikke ble noe rp....
Tenkte ev. litt drikking hvis det ikke ble noe rp....
Jim- Boss
- Antall Innlegg : 276
Eg halla meir mot den motsatte. Litt rp hvis det ikke blir nokka drikking. Men så e eg ikke i rp-humør. Så da e drikking det einaste alternativet.
Og retting av matteprøva.
Og retting av matteprøva.
Side 1 av 1