Chaos lekker ut
+2
Nexus
Kong Kim den Grusomste
6 posters
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Chaos lekker ut
Av de tingan eg såg eg likte va at warhounds e true core og at chariot e core choice no.
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Veldig bra at marka marauders blir dyrere, dem kosta bare litt mer enn mine Night Gobbos og kunne sloss mot det meste på like fot.
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Men i samme tia så har Night Gobbos støtte av ett veldig tungt artilleri. Det har ikke marauders.
Trur egentlig det der kun resulterte i at GW ikke får solgt flere marauders whatsoever. (Dårlig skulpterte modella osv. E dem ikke holdbar ingame heller så ser eg ingen grunn til å ikke bruke warriors istedet.)
Får se ka de endelige resultatan blir når man får boka. Den kom ikke i dag
Trur egentlig det der kun resulterte i at GW ikke får solgt flere marauders whatsoever. (Dårlig skulpterte modella osv. E dem ikke holdbar ingame heller så ser eg ingen grunn til å ikke bruke warriors istedet.)
Får se ka de endelige resultatan blir når man får boka. Den kom ikke i dag
Nexus- Noble
Forståelig, om det da vise seg at dem ikke e brukanes så synk nok salget ja.
Har fremdeles to eske med de jævlan ligganes tho
Har fremdeles to eske med de jævlan ligganes tho
Bernt- Champion
Ser no ut til at deamon princes e duganes...
Va dem crap før?
Va dem crap før?
Bernt- Champion
pga gift systemet i 7th, så va dem helt ubrukelig for chaos warriors. 4 wound large target med kun 5+ ward save til 300p..
Nexus- Noble
Trur dem har synkronisert hæran sia dem på sett og vis e samme greia. Har vært rykta om at dem kom til å gjøre det ganske lenge no.
Nexus- Noble
Men hæ? Har ikke Daemons nylig fått noen nye modella? Og/eller codex/armybook?
Like konseptet med daemons, bare synd alle modellan dems ser ut som om dem e basert på tegningan til en emo skoleelev. Det irritere meg faktisk voldsomt kor teit de modellan ser ut. E jo genialt med en hær som kan brukes i begge systeman.
Like konseptet med daemons, bare synd alle modellan dems ser ut som om dem e basert på tegningan til en emo skoleelev. Det irritere meg faktisk voldsomt kor teit de modellan ser ut. E jo genialt med en hær som kan brukes i begge systeman.
Daniel- Standard Bearer
- Antall Innlegg : 209
nope, daemons har ikke fått nokka annet enn en white dwarf update i det siste (bruke å være ett sikkert tegn på at det kommer en armybok innen relativt kort tid.)
Nexus- Noble
haha stjal den der å posta den på et anna forum :DD
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
den der motorsykkeldemonen burde dem holdt til 40k only.. ser jo helt retard ut i fantasy setting (Ikke at modellen va nokka særlig å skryte av da...)
Nexus- Noble
synd at de ikke nagla deamons bedre.. syns nurgl flue riders ser kul ut tho men mye som e bare før rart, nokka de sikkert sikta på..
De fleste av de nye tingan såg OK ut til daemons å være, skal jo være litt sånn freakshow ting der. Skullcanon derimot va bare totalt skivebom modelleringsmessig.. nesten som han som hadde fått oppdraget har drette i å jobbe, og når dem kom for å sjekke ka han hadde laga, så viste han fram en doodle av batman-motorsykkel med kanon og demonhode, og sia dem va tom for tid, så godtok dem den bare..
Nexus- Noble
DEAMONS
FANTASY40K
FANTASY40K
Ikke så mye info, men kjekt å se at dem har samme layout som alle de andre nye bøkern
Nexus- Noble
Nexus skrev:Ikke så mye info, men kjekt å se at dem har samme layout som alle de andre nye bøkern
oh rigth en time om boka, bedre? hehe
Side 2 av 2 • 1, 2
Side 2 av 2