Kim's kaotiske dverg hjørne
+2
Nexus
Kong Kim den Grusomste
6 posters
Side 5 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Kim's kaotiske dverg hjørne
Nexus skrev:med den tingen i ræva hannes trur eg du må være veeeeldig forsiktig mtp modellering og maling, ellers blir det å se ut som han har spist for mye chili
haha det madammen også meinte med å putte flammen opp ræva! pønske på kordan dresse opp resten nu.. vil ikke at det ska bli et diorama, skal gå ant å spille med..
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
Ser bra ut den der! Skulle ønske eg klarte å gjøre ferdig prosjekta når eg starte dem, og ikke to år etterpå.
Ser en bakdel med den der.. man har jo ikke løst å drepe den, fordi den ser så bra ut på bordet.
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Da Git skrev:Ser bra ut den der! Skulle ønske eg klarte å gjøre ferdig prosjekta når eg starte dem, og ikke to år etterpå.
vell, e nu langt fra ferdig med denna og bretonnia.. så ska ikke tute i hornet på å få ting gjort så fort æ heller
Nexus skrev:Ser en bakdel med den der.. man har jo ikke løst å drepe den, fordi den ser så bra ut på bordet.
haha
Kong Kim den Grusomste skrev:Da Git skrev:Ser bra ut den der! Skulle ønske eg klarte å gjøre ferdig prosjekta når eg starte dem, og ikke to år etterpå.
vell, e nu langt fra ferdig med denna og bretonnia.. så ska ikke tute i hornet på å få ting gjort så fort æ heller
Forskjellen på deg og (strengt talt) oss, vi starte prosjekta, montere litt, gjør halvferdig, og parkere dem og starte nytt. Du får ihvertfall enkeltmodellan ferdig
Nexus- Noble
Heh. Han passe jo nesten inn. Trur han kan se litt kul ut midt i uniten, som en sånn SVÆR dude man ser på film iblant.
Hvis du vil gjøre han enda litt bedre til din unit kan du male de svarte tøybittan hannes blå, trur eg. Og kanskje skjoldet.
Hvis du vil gjøre han enda litt bedre til din unit kan du male de svarte tøybittan hannes blå, trur eg. Og kanskje skjoldet.
Stjal ideen her fra https://youtu.be/x2-2qL1_abI
Jovilalt fargevalg om eg ska si det sjøl. Ekte gledesspredera!
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
de skal skitnes opp så de går inn med restn av night goblins, om det ikke funke, så får dem et støk tel med svart eller noe haha
ser ut til å bli en kul kaos kjempe greie sak :-)
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
haha jupp, den greie saken e til å knuse watchtowerBernt-Ivar skrev:ser ut til å bli en kul kaos kjempe greie sak :-)
tanken bak e at den robot armen e dreven av hjernen te kjempen, lik sånne robot proteser drives i dag. men, kaos småfolkan måtte inn å putte flere synapse tuber til å fange opp tankan te storebror dvergen, i og med hjernen hannes e super liten! volla demmes kjempe har en protese som knuser fjell og mostre, om bare kjempen klare å tenke tanken da.
Meget bra konvertering! Godt noen arbeide med modella for tida. Lite fra mi side.
i og med at æ har mye tid å drepe så e det nu enkelt å få ting te å rulle... kan godt ta på mæ nå male arbeid på monstran om du viil (tvile nu sterkt, monstra e super gøy å male på)Da Git skrev:Meget bra konvertering! Godt noen arbeide med modella for tida. Lite fra mi side.
Har ett par Hellcannons (Makkan) om du har løst på ei utfordringKong Kim den Grusomste skrev:i og med at æ har mye tid å drepe så e det nu enkelt å få ting te å rulle... kan godt ta på mæ nå male arbeid på monstran om du viil (tvile nu sterkt, monstra e super gøy å male på)Da Git skrev:Meget bra konvertering! Godt noen arbeide med modella for tida. Lite fra mi side.
Nexus- Noble
ooh hadde vært så fett å fått lov!Nexus skrev:
Har ett par Hellcannons (Makkan) om du har løst på ei utfordring
Side 5 av 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6