Da Burning Skull Clan vs. Count Blomli
4 posters
Side 1 av 1
Da Burning Skull Clan vs. Count Blomli
Meeting Engagement. Vampire Counts plasserte først. Ghouls i reserve.
Orcs & goblins fikk Orc Warboss (generalen), Night Goblins, Wolf Riders og Doom Diver Catapult i reserve.
VC begynte.
Deployment:
VC1:
Generell bevegelse. Terrorgheist drepte Mangler Squig.
O&G1:
Reserver kommer inn. Squig Herd charger og dreper Spirit Host. Overrunner til Grave Guard med 3 karakterer.
Mangler Squig blir Hand of Gorka i veien for Varghulf. Doom Diver skade Terrorgheist.
VC2:
Slakter Squig Herd med: 1) Wind of Death (misfire, så Grave Guard fikk litt vondt også), 2) Terrorgheist og 3) Vampyr i close combat.
Skjelettan angrip Troll og blir brukt som tannpirkera. Spirit Host drep Pump Wagon.
Varghulf orke ikke gå rundt Manglern, og charge Wolf Riders gjennom den. Varg og Mangler dør.
O&G2:
Night Goblins Hand of Gorkes. Fanatics skader zombies og nesten Terrorgheist. Wind of Death vortex flytte seg unna for Grave Guards...
En Doom Diver Catapult eksploderer. En Rock Lobba dreper Terrorgheist.
VC3:
Grave Guards charge og drep 3 Troll. Resten flykte unna, gjennom Big 'Uns og shaman. Ingen panikk. GG stoppa 1 tomme fra Big 'Uns.
Spirit Host charge Chucka. 2 wounds, men siste crewgobbo står.
O&G3:
Night Goblins og Wolf Riders angrip Zombies. Gjør ikke nok skade.
Wolf Riders angrip Spirit Host. Chucka dør, men charge og flanke gir 1 crumble wound. Spirit Host reforme mot Wolf Riders.
Big 'Uns trekke seg litt bak. Artilleriet prøver å tynne ut Grave Guards, men feile fullstendig. Begge Rock Lobbers misfire, og får 1.
VC4:
Grave Guards med karaktera angrip Big 'Uns. Ghouls kommer endelig inn i slaget og flanke Night Goblins.
VC får gjennom Hellish Vigour spell (reroll feila wound roll), og vrake Big 'Uns. Da ga eg opp.
Bra slag, men sikkert mye som kunne vært gjort bedre. Eg e fortsatt ikke fan av Meeting Engagement, men får ta det som ei utfordring.
Orcs & goblins fikk Orc Warboss (generalen), Night Goblins, Wolf Riders og Doom Diver Catapult i reserve.
VC begynte.
Deployment:
VC1:
Generell bevegelse. Terrorgheist drepte Mangler Squig.
O&G1:
Reserver kommer inn. Squig Herd charger og dreper Spirit Host. Overrunner til Grave Guard med 3 karakterer.
Mangler Squig blir Hand of Gorka i veien for Varghulf. Doom Diver skade Terrorgheist.
VC2:
Slakter Squig Herd med: 1) Wind of Death (misfire, så Grave Guard fikk litt vondt også), 2) Terrorgheist og 3) Vampyr i close combat.
Skjelettan angrip Troll og blir brukt som tannpirkera. Spirit Host drep Pump Wagon.
Varghulf orke ikke gå rundt Manglern, og charge Wolf Riders gjennom den. Varg og Mangler dør.
O&G2:
Night Goblins Hand of Gorkes. Fanatics skader zombies og nesten Terrorgheist. Wind of Death vortex flytte seg unna for Grave Guards...
En Doom Diver Catapult eksploderer. En Rock Lobba dreper Terrorgheist.
VC3:
Grave Guards charge og drep 3 Troll. Resten flykte unna, gjennom Big 'Uns og shaman. Ingen panikk. GG stoppa 1 tomme fra Big 'Uns.
Spirit Host charge Chucka. 2 wounds, men siste crewgobbo står.
O&G3:
Night Goblins og Wolf Riders angrip Zombies. Gjør ikke nok skade.
Wolf Riders angrip Spirit Host. Chucka dør, men charge og flanke gir 1 crumble wound. Spirit Host reforme mot Wolf Riders.
Big 'Uns trekke seg litt bak. Artilleriet prøver å tynne ut Grave Guards, men feile fullstendig. Begge Rock Lobbers misfire, og får 1.
VC4:
Grave Guards med karaktera angrip Big 'Uns. Ghouls kommer endelig inn i slaget og flanke Night Goblins.
VC får gjennom Hellish Vigour spell (reroll feila wound roll), og vrake Big 'Uns. Da ga eg opp.
Bra slag, men sikkert mye som kunne vært gjort bedre. Eg e fortsatt ikke fan av Meeting Engagement, men får ta det som ei utfordring.
Re: Da Burning Skull Clan vs. Count Blomli
Hehe ser ut som en bra rapport, skjønne deg godt med tanke på meeting engagement, du har bestandig uflaks på det.
Bernt- Champion
- Antall Innlegg : 733
Uflaks og udyktighet. Eg e ikke god nok til å deploye rett, når eg veit ka eg mangle fra start.
Va et artig slag å høre på.
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
Similar topics
» The Burning Skull Clan
» Warband-lister til kampanje 1.0
» Count Von Hansen the failed Invasion
» Savage Legion vs. Burning Skull Clan
» The Savage Legion (WoC) vs. Da Burning Skull Clan (O&G)
» Warband-lister til kampanje 1.0
» Count Von Hansen the failed Invasion
» Savage Legion vs. Burning Skull Clan
» The Savage Legion (WoC) vs. Da Burning Skull Clan (O&G)
Side 1 av 1