circle of orboros
5 posters
Nord-Troms Warhammer Forum :: Warhammer 40k og andre systemer :: Diverse Konvertering/Maling og Terreng
Side 1 av 1
circle of orboros
store ulv trenger ny hale!
Kong Kim den Grusomste- Champion
- Antall Innlegg : 987
Re: circle of orboros
resten av flokken
nice, va så fokusert på modellan at eg la ikke merke til at dem va plasser på kork til å begynne med.
Daniel- Standard Bearer
- Antall Innlegg : 209
hehe måtte finne på nokka som skiller dem fra nexus sine, fått på basecoutinga, og tenker æ egentlig sku ha malt på jim sine.. snakk om å spore av.. digge ulva!Daniel skrev:nice, va så fokusert på modellan at eg la ikke merke til at dem va plasser på kork til å begynne med.
Ulva 4tw.
Mistenke sterkt at eg kommer til å gjøre nokka lignanes med halen til min storulv og, mest fordi det spiky-tail konseptet bidro meir til skabb-look enn nokka annet...
Mistenke sterkt at eg kommer til å gjøre nokka lignanes med halen til min storulv og, mest fordi det spiky-tail konseptet bidro meir til skabb-look enn nokka annet...
Nexus- Noble
- Antall Innlegg : 1201
Da må du jo neste mekke en skabbat ulv istedenfor! Klæsh nokka greenstuff på pelsen så han ser litt skranten ut, og si han spiste en litt dårlig everblightfyr:D
Daniel- Standard Bearer
Lag pelsen slik jeg hadde den på de nurgle warriorene !
Jim- Boss
- Antall Innlegg : 276
Han har jo bare hatt kosthold på gammelt metall de siste par gamesan, så vet no ikkeDaniel skrev:Da må du jo neste mekke en skabbat ulv istedenfor! Klæsh nokka greenstuff på pelsen så han ser litt skranten ut, og si han spiste en litt dårlig everblightfyr:D
Nexus- Noble
HAAAAX! To av de der har jo eg malt. Om du ikke har repainted em.Kong Kim den Grusomste skrev:
WIP
Daniel- Standard Bearer
[/quote]HAAAAX! To av de der har jo eg malt. Om du ikke har repainted em. [/quote]
alt e malt på nytt
alt e malt på nytt
Va da voldsomt, må si at dem såg najs ut og.
Savras- Champion
- Antall Innlegg : 608
Takk Andreas, ja æ veit blei litt ivri på knippsinga. Syns det bilde æ tok ute var best, uten det gule stikke fra lyspæra. Må få laga mæ et liten lysboks in time.. Uansett orboros e serøst sexy!
Blir arti å se kordan Nexus løse halen på sin ulv, syns min stikk før langt ut og før lite dynamisk
Blir arti å se kordan Nexus løse halen på sin ulv, syns min stikk før langt ut og før lite dynamisk
Ya, likte utebildet best, og litke at du fikk til å male den skikkelig mørk. E sjøl livredd for å test ting som ikke e "korrekte faksjonsfarga eller avbilda i armybøkern", så hadde nok malt den med lysere brunfarga om eg hadde nådd meg sålangt.
Kor du skaffa kork fra btw? Har ikke ordna noen basa sjøl enda, men testa kjøpe en sånn pussekloss fra europris, men va pes å sage/skjære ut stykka fra den.
Kor du skaffa kork fra btw? Har ikke ordna noen basa sjøl enda, men testa kjøpe en sånn pussekloss fra europris, men va pes å sage/skjære ut stykka fra den.
Daniel- Standard Bearer
Bare å teste dt på ogran du har Daniel. Dem er jo allerede mørk, så om de bakerste rekkene varierer litt så vil jo ingen merke det.
Jim- Boss
Og btw Kim regne med det blir samme kvalitet på menothan mine
Jim- Boss
Ja, e vel kanskje en ide å teste ting på Ogran, har jo en del av dem, og dem e jo en del større enn dvergan og orkan, så dem e jo nærmere warjacks og warbeasts.
Litt off topic no, men: bruke dokker nokka slags varnish eller coating når dokker har malt en modell? Og om det e lurt å bruke, e det nokka av de varnish greiern dem har på bokhandeln som kan brukes? Eller va det spånn at man hadde gloss varnish over, og så nokka slags dull coat? Huske å ha lest nokka om det her rett etter at Jim lurte meg til å kjøpe Black Reach me han, men huske ikke mer enn varnish og dull coat...
Litt off topic no, men: bruke dokker nokka slags varnish eller coating når dokker har malt en modell? Og om det e lurt å bruke, e det nokka av de varnish greiern dem har på bokhandeln som kan brukes? Eller va det spånn at man hadde gloss varnish over, og så nokka slags dull coat? Huske å ha lest nokka om det her rett etter at Jim lurte meg til å kjøpe Black Reach me han, men huske ikke mer enn varnish og dull coat...
Daniel- Standard Bearer
bruke varnish, gloss varnish og matt varnish
grunner, base coater, high light, GLOSS VARNISH, wash/shade, MATT VARNISH, clean ups, base pynting, VARNISH .. med denne metoden e det lurt å male fargan lysere en det du like, fordi alle varnishan og washen kicke dem tilbake, så cleanupen e også der du vil bruke din highhighlight som på våpen og hode skulder.. men, tull litt rundt å se ka du like, for æ sier ikke at æ følger denne metoden vær gang fordi æ alltid e på utkikk etter å korte ned male tia kontra kvalitet. så om det er 30 beastmen som skal males vill æ male dem enklere en feks menoth cinerators
grunner, base coater, high light, GLOSS VARNISH, wash/shade, MATT VARNISH, clean ups, base pynting, VARNISH .. med denne metoden e det lurt å male fargan lysere en det du like, fordi alle varnishan og washen kicke dem tilbake, så cleanupen e også der du vil bruke din highhighlight som på våpen og hode skulder.. men, tull litt rundt å se ka du like, for æ sier ikke at æ følger denne metoden vær gang fordi æ alltid e på utkikk etter å korte ned male tia kontra kvalitet. så om det er 30 beastmen som skal males vill æ male dem enklere en feks menoth cinerators
Jim øfkorse ai wield do dat! de e ferdig nu, ska kjøre en tur te bjerkvik torsdag, så vi må finne ut kor æ kan få gitt dæ dem!Jim skrev:Og btw Kim regne med det blir samme kvalitet på menothan mine
Storulven så langt. Må fikse basen enda
Nexus- Noble
Nice. Like blåfargen. Bare malte du nedi armourdelen eller brukt wash av nokka slag?
Daniel- Standard Bearer
Tenkte å bruke de her til eksperimentering av sne-basa, så blått/grått passa veldig bra når man hadde mye mørke farga ellers.
Edit: Blåmalinga = warpaints blue (eldgammel maling) + asurmen blue wash
Edit: Blåmalinga = warpaints blue (eldgammel maling) + asurmen blue wash
Nexus- Noble
Nord-Troms Warhammer Forum :: Warhammer 40k og andre systemer :: Diverse Konvertering/Maling og Terreng
Side 1 av 1